سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

لیگ برتر انگلیس | منچسترسیتی به یک امتیازی لیورپول برگشت / ادامه روند ناکامی‌های منچستریونایتد با شکست برابر روباه‌ها

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لیگ برتر انگلیس | منچسترسیتی به یک امتیازی لیورپول برگشت / ادامه روند ناکامی‌های منچستریونایتد با شکست برابر روباه‌ها

دیدارهای هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره با ثبت پنجمین پیروزی در کارنامه شاگردان پپ گواردیولا در شب شکست همسایه قرمزپوش دنبال شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت شانه به شانه منچسترسیتی با لیورپول برای تصاحب صدر جدول با ثبت یک پیروزی خانگی در کارنامه تیم آبی‌پوش شهر منچستر در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کرد. شاگردان پپ گواردیولا که از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف برنلی رفتند، با نتیجه 2 بر صفر بر میهمان خود غلبه کردند. برناردو سیلوا در دقیقه 12 و کوین دی‌بروینه در دقیقه 70 گل‌های سیتی را به ثمر رساندند. با این پیروزی من‌سیتی 17 امتیازی شد و به فاصله یک امتیازی لیورپولی برگشت که ساعاتی قبل واتفورد را 5 بر صفر شکست داده بود.

در بازی همزمان تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی پرگل با نتیجه 4 بر 2 به سود لسترسیتی خاتمه یافت تا روند ناکامی‌های شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کند.

یونایتد با گلزنی میسون گرینوود در دقیقه 19 پیش افتاد، اما یوری تیلمانس در دقیقه 31 لسترسیتی را به بازی برگراند. دو تیم تا دقیقه 78 با نتیجه برابر به نبردشان ادامه دادند تا اینکه سویونجو گل دوم را برای لسترسیتی به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه طول کشید تا مارکوس رشفورد مهاجم منچسترسیتی دوباره بازی را به تساوی بکشاند هرچند گل او خیلی زود سوخت چون فقط یک دقیقه بعد جیمی واردی سومین گل را برای روباه‌ها زد. پیروزی تیم میزبان هم با گلی که داکا در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد، قطعی شد و سنگین‌ترین باخت این فصل منچستریونایتد رقم خورد.

این سومین بازی بدون برد متوالی شاگردان اولگنار سولسشایر در لیگ برتر پس از باخت خانگی یک بر صفر برابر استون‌ویلا و تساوی خانگی یک - یک مقابل اورتون بود. این نتیجه با توجه به تساوی بدون گل برایتون و نوریچ در بازی همزمان، سبب سقوط یک پله‌ای منچستریونایتد به رده پنجم شد.

در سایر بازی‌های همزمان مصاف خانگی استون‌ویلا با ولورهمپتون با پیروزی 3 بر2 ولورهمپتون تمام شد و ساوتهمپتون هم با یک گل میهمان خود تیم لیدزیونایتد را از پیش رو برداشت.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر جزیره از ساعت 20 به وقت تهران یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد میزبان چلسی خواهند بود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس