جمعه 7 اردیبهشت 1403

لیگ برتر فوتبال | تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با پرواز بلند کاپیتان؛ تارتار باز هم به یحیی باخت!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ برتر فوتبال | تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با پرواز بلند کاپیتان؛ تارتار باز هم به یحیی باخت!

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن با برتری سرخ‌پوشان صدرنشین خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 16:30 عصر امروز (جمعه - 30 دی‌ماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان برای این دیدار حساس سعید صادقی، پاسور تکنیکی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتند اما شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر، 2 مهاجم مرکزی یحیی گل‌محمدی با رهایی از بند مصدومیت به جدال نخستین هفته از نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر برابر گاندوهای اصفهانی رسیدند.

پرسپولیس که برای تثبیت صدرنشینی خود با توجه به برتری روز گذشته سپاهان مقابل استقلال به پیروزی در این بازی نیاز داشت، مسابقه را با دست بالا آغاز کرد اما نبود صادقی و مهدی ترابی در حملات قرمزها به چشم می‌آمد. در این نیمه ذوبی‌ها شانس مسلم گل‌زنی داشتند که تیرک دروازه و خوش‌شانسی علی‌رضا بیرانوند مانع از برتری گاندوها در نیمه نخست شد.

در نیمه دوم شاگردان یحیی گل‌محمدی با توپ پر به زمین آمدند و بالاخره در دقیقه 69 روی یک سانتر و غفلت مدافعان، کاپیتان امید عالی‌شاه تیمش را به گل اول رساند. در ادامه هم شیخ دیاباته یک موقعیت مسلم گل را از دست داد تا پایش در این بازی به گل‌زنی باز نشود. در نهایت این مسابقه با برتری اقتصادی سرخ‌ها خاتمه یافت.

پرسپولیس یک گل: امید عالی‌شاه - 69

ذوب‌آهن صفر گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری. ترکیب ذوب‌آهن: حمید فرعباسی، صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمدامین درویشی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی.