سه‌شنبه 29 اسفند 1402

لیگ تکواندو متمرکز برگزار می شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
لیگ تکواندو متمرکز برگزار می شود

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: برای حضور در مسابقات لیگ کیوروگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان تاکنون بیش از 35 تیم در مجموع زنان و مردان برای پیش ثبت نام اقدام کرده‌اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

به گزارش ایسنا، محسن تمجید سرپرست سازمان لیگ تکواندو با بیان اینکه امروز (دوشنبه - 7 مهرماه) آخرین مهلت پیش ثبت‌نام برای حضور تیم‌ها است، گفت: برای شرکت در مسابقات لیگ کیوروگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان تا کنون بیش از 35 تیم در مجموع زنان و مردان نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کرده‌اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

وی افزود: تعدادی از تیم ها، اولین حضور خود را در لیگ کشور تجربه می کنند که این موضوع نوید حضور چهره‌ها و استعدادهای جدید را در ورزش المپیکی تکواندو می‌دهد.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ستاد ملی مقابله با کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی و تعهدی که از سوی فدراسیون تکواندو به مسئولین ذی ربط اعلام گردیده، مقرر است لیگ های تکواندو با تعداد تیم های محدود در مقایسه با سنوات گذشته، به صورت متمرکز و در تعداد روزهای کمتری برگزار شود.

تمجید تصریح کرد: با توجه به اینکه آخرین فرصت پیش ثبت نام قبل از اخذ مجوز رسمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است، تعداد نهایی تیم ها باید به ستاد اعلام گردد. بر همین اساس به تیم هایی که قصد حضور در مسابقات لیگ را دارند توصیه می‌کنم تا قبل از اتمام مهلت، پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند چرا که تمدید مهلت بعید به نظر می‌رسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به امید خدا طی چند روز آینده مجوز رسمی برگزاری مسابقات لیگ تکواندو را دریافت خواهیم کرد گفت: امیدوارم با بهبود شرایط، مسابقات لیگ در هر دو بخش کیوروگی و پومسه آبان ماه آغاز و دوباره شور و هیجان به سالن مسابقات بازگردد.

انتهای پیام