چهارشنبه 18 مهر 1403

لیگ فلسطین یک سال است متوقف شده / دروازه‌بان فلسطین: امروز برای مردممان جنگیدیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیگ فلسطین یک سال است متوقف شده / دروازه‌بان فلسطین: امروز برای مردممان جنگیدیم

دروازه‌بان تیم ملی فلسطین که نقش مهمی در متوقف کردن کره جنوبی داشت، می‌گوید بیش از یک سال است که به اجبار انفرادی تمرین می‌کند و در این مدت در لیگ بازی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رامی حماده، دروازه‌بان تیم ملی فلسطین، امروز نقش مهمی در ثبت یکی از شگفتی‌های روز پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا داشت.

فلسطین که برای بازی با کره جنوبی به سئول رفته بود در ورزشگاه جام جهانی پایتخت کره موفق شد این قدرت آسیا را با تساوی بدون گل متوقف کند. رامی حماده یکی از ستاره‌های اصلی فلسطین بود که بارها با واکنش‌های خود مانع از گلزنی ستاره‌های کره شد.

البته روند بازی به این شکل نبود که کره برتری مطلق داشته باشد و رامی حماده تنها عامل شکست نخوردن فلسطین باشد. کره البته در مالکیت توپ دست بالا را داشت و درصد مالکیت 75 را ثبت کرد، ولی در تعداد شوت‌ها این تفاوت چندان بالا نبود: 16 شوت برای کره و 10 شوت برای فلسطین.

رامی حماده به خصوص در اواخر بازی درخشید و مانع از گلزنی کره‌ای‌ها شد. او در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "بازی کردن در بازی امروز برایم باعث افتخار است. از سرمربی، کادر فنی و همه کسانی که به من کمک کردند متشکرم. ما بازی سختی مقابل یک تیم قدرتمند داشتیم و افتخار می‌کنیم که یک امتیاز به دست آوردیم. لیگ فلسطین متوقف شده و من یک سال است که تیم ندارم و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم. ولی به عنوان یک بازیکن به کشورم احساس دین می‌کنم و خوشحالم که امروز برای فلسطین بازی کردم و توانستیم یک امتیاز به دست بیاوریم".

از زمان یورش رژیم اشغالگر به غزه لیگ فلسطین متوقف شده و رامی حماده که فوتبالش را در لیگ این کشور بازی می‌کند نتوانسته در شرایط مسابقه باشد.

لیگ فلسطین یک سال است متوقف شده / دروازه‌بان فلسطین: امروز برای مردممان جنگیدیم 2