پنج‌شنبه 19 مهر 1403

لیگ ملت‌های والیبال | فهرست 25 نفره ایران اعلام شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ ملت‌های والیبال | فهرست 25 نفره ایران اعلام شد

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: نمونه اولیه تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتر مثبت شده و گویا موضوع این پرونده مصرف دارو بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی در خصوص آزمایش دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتر مردان سال 1400 اظهار داشت: طبق اخبار و گزارشات رسیده تست یکی از بازیکنان لیگ برتر سال گذشته مثبت اعلام شده است که این نتیجه نمونه اولیه این آزمایش است و با اعتراض زده شده می‌بایست نمونه دوم هم مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت نتیجه نهایی مشخص شود. وی تصریح کرد: البته بر اساس بررسی‌های و موضوعات مطرح شده علت این موضوع هم مصرف دارو بوده است ولی به هر حال ضد دوپینگ قوانین خاص خودش را دارد و ورزشکاران می‌بایست به فهرست مواد ممنوعه حتی برای درمان هم دقت لازم را به کار گیرند.

لیگ ملت‌های 2022؛ فهرست 25 نفره تیم ایران اعلام شد مرحله گروهی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از ساعت یک بامداد 18 خرداد به وقت تهران آغاز می‌شود و 19 تیرماه به پایان می‌رسد. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 25 نفره تیم ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که 14 نفر آنان در هر هفته مسابقات اجازه حضور دارند. فهرست بازیکنان بر اساس پست‌های تخصصی به قرار زیر است: پاسور: علی رمضانی، محمد طاهر وادی، جواد کریمی و فاضل پژمان لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن و ابوالفضل قلی‌پور دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، امیرحسین اسفندیار، امیرحسن فرهادی و مرتضی شریفی مدافعان میانی: مهدی جلوه، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد، امیرضا سرلک و محراب ملکی‌سرخی پشت خط زن: صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، پوریا یلی و بردیا سعادت کادر فنی: امیر خوش‌خبر (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (دستیار اول)، توماس توتولو و عظیم جزیده (دستیار دوم)، رضا قلی‌پور (فیزیوتراپ)، یاناس وویچک مارک (مربی بدنساز)، حسین خوریانی و امین علی اکبری (آنالیزور)