ماجرای نزاع خیابانی دختران در کرمان
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ماجرای نزاع خیابانی دختران در بلوار حمزه کرمان را تشریح کرد.
به گزارش مشرق، سهشنبه 22 تیرماه، 4 نفر خانم با دو دستگاه خودرو دنا و پژو پارس به علت شیطنت کوچکی در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و عدم کنترل خشم با یکدیگر درگیر که با حضور پلیس در محل، هر 4 نفر به کلانتری 13 کرمان منتقل و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
شناسایی و دستگیری فردی هم که اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود در دستور کار پلیس فتا است.
منبع: فارس