شنبه 31 شهریور 1403

مانچینی حالا مجبور است با سبک درست بازی کند / کاپیتان محبوب عربستان: خدا را شکر اخراج دادیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مانچینی حالا مجبور است با سبک درست بازی کند / کاپیتان محبوب عربستان: خدا را شکر اخراج دادیم!

یاسر القطحانی، کاپیتان سابق عربستان، می‌گوید اخراج محمد کنو در بازی مقابل چین اتفاق به نفع عربستان بوده و تیم ملی این کشور را بیدار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عربستان که به دلیل تساوی 1-1 مقابل اندونزی در بازی اول خود در انتخابی جام جهانی به شدت با انتقاد مواجه شده بود امروز در خاک چین به مصاف تیم برانکو ایوانکوویچ رفت.

عربستانی‌ها با توجه به باخت فاجعه‌بار 7-0 چین مقابل ژاپن در روز اول امیدوار بودند مقابل چین کار دشواری در پیش نداشته و با کسب یک پیروزی از زیر انتقاد خارج شوند. ولی در دقیقه 14 روی یک کرنر و گل به خودی دروازه آنها توسط تیم برانکو باز شد و در دقیقه 19 محمد کنو با اخراج شدن بی‌دلیل به دلیل حرکت غیر ورزشی تیمش را با بحرانی بزرگ مواجه کرد.

اگر گل حسن کادش در دقیقه 39 نبود که عربستان را به بازی برگرداند فوتبال این کشور ممکن بود به لطف حرکت عجیب کنو با بحرانی بزرگ دست به گریبان شود. بحرانی که می‌توانست به بهای دشوار شدن صعود تیم مانچینی به جام جهانی تمام شود.

با اینحال یاسر القحطانی، کاپیتان سابق عربستان که به عنوان کارشناس در بی‌این اسپورتس حضور داشت گفت او اخراج کنو را مثبت می‌داند.

 مجری برنامه از القحطانی پرسید چطور ممکن است 10 نفره شدن در چنین بازی حساسی به نفع تیم باشد و یاسر جواب داد:" از وقتی کنو اخراج شد من برای اولین بار در بازی دیدم که عربستان دارد در زمین خوب حرکت می‌کند. می‌دانی چرا؟ چون مانچینی مجبور شد دست از لجاجت و بازی کردن با پنج دفاع بردارد و به دفاع چهار نفره برگردد. چین آنقدر قوی نیست که برای ما مشکل‌ساز شود. ولی برای شکستن قفل دروازه آنها مانچینی باید بازیکنانی مثل مصعب الجویر، عبدالرحمن غریب و فهد المولد را به بازی بفرستد. بله، من می‌گویم خدا را شکر که کنو اخراج شد. ما که هر چه می‌گوییم مانچینی از اسلوب خودش کوتاه نمی‌آید. حالا حداقل مجبور است با سر و شکل بهتر بازی کند".

مانچینی حالا مجبور است با سبک درست بازی کند / کاپیتان محبوب عربستان: خدا را شکر اخراج دادیم! 2
مانچینی حالا مجبور است با سبک درست بازی کند / کاپیتان محبوب عربستان: خدا را شکر اخراج دادیم! 3