چهارشنبه 4 مهر 1403

ماهیانه 100 دستگاه اتوبوس تولید داخل باید به شهرداری تحویل داده شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ماهیانه 100 دستگاه اتوبوس تولید داخل باید به شهرداری تحویل داده شود

سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 563 دستگاه اتوبوس دوکابین در سطح یک و دو بازسازی شده؛ موضوعی که مورد تاکید شورای اسلامی شهر بوده تا با بازسازی و اورهال بتوانیم سال‌های طولانی از این سرمایه‌های ملی استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر تهران به قرارداد 1000 دستگاه اتوبوس با شرکت عقاب افشان اشاره کرد و گفت: قرارداد‌های مشابهی با ایران‌خودرو و اسنا منعقد شده که امیدواریم بتوانیم این اتوبوس‌های داخل را تحویل بگیریم. نگاه شورا و شهرداری تهران این است که دغدغه‌های مردم را کاهش دهیم و حمل و نقل عمومی خوبی را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: 7200 میلیارد تومان در سال گذشته برای خرید اتوبوس‌های جدید اختصاص پیدا کرد و در سال جاری نیز با بودجه اورهال عددی معادل 10 هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص پیدا کرده، البته نباید نگاه تنها به توسعه سخت‌افزار باشد بلکه باید پرسنل اتوبوسرانی نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرند. بر اساس قرارداد‌های منعقد شده باید به طور متوسط ماهی 100 دستگاه اتوبوس تولید داخل به ما تحویل داده شود؛ امیدواریم تمام تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد اثربخشی بیشتری برای خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی داشته باشد.