یک‌شنبه 8 مهر 1403

ما هنوز مدعی اصلی صعود هستیم / روانخواه: گول خوردم و تعویض‌هایم اشتباه بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ما هنوز مدعی اصلی صعود هستیم / روانخواه: گول خوردم و تعویض‌هایم اشتباه بود

سرمربی پیکان تهران معتقد است تیمش مدعی اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، امیدرضا روانخواه بعد از شکست پیکان در هفته چهارم لیگ دسته اول مقابل شهرداری نوشهر بیان کرد: با اینکه یک بازی بیرون از خانه محسوب می‌شد اما برای ما باختن به شهرداری نوشهر یک اتفاق تلخ است. با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم، ولی به هر حال شرایط برای ما خوب پیش نرفت. واقعاً برای برد آمده بودیم و شکل و شمایل بازی هم این را نشان می‌داد. در نیمه اول روی غافلگیری یا شاید اشتباه کمک داور روی آفساید گیری گل خوردیم و بعد از آن فشار ما تا پایان نیمه اول ادامه داشت. می‌توانستیم گل بزنیم و موقعیت‌های بسیار تسلط داشتیم. در شروع نیمه دوم باز همان شکل را ادامه دادیم تا به گل رسیدیم و بعد از گل شکل و فرم بازی به سمتی بود که من اعتراف می‌کنم خود من را گول زد.

او ادامه داد: تعویض‌های ما بر اساس این بود که می‌خواستیم بازی را ببریم؛ در صورتی که می‌توانستیم محتاط‌تر تعویض کنیم و به سمتی برود که تساوی بیرون از خانه را کسب کنیم، ولی شکل و فرم بازی و موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شد و تسلط روی بازی یک مقداری برای ما فریبنده بود. حالت سراب بود برای ما و از یک طرف هم واقعا بعضی تعویض‌های ما اجباری بود. متاسفانه امروز تعویض‌های ما هم به نظر خودم اشتباه بود و عملکرد بازیکنان تعویضی این را نشان می‌دهد.

سرمربی پیکان ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که باید گل می‌زدیم گل خوردیم و اشتباه خط دفاعی هم واضح بود. از طرفی شرایط زمین متاسفانه طوری بود که لحظه‌های بد بازی بیشتر شد؛ زمین کیفیت لازم را نداشت. با این حال زندگی ادامه دارد و مطمئناً ما به زودی زود اگه بتوانیم کیفیت خودمان رو حفظ کنیم به زودی باز خودموان را در جدول پیدا می‌کنیم.

روانخواه درباره داوری مسابقه تاکید کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، اما عملکرد داوری تاثیر روی نتیجه نداشت که بخواهد نتیجه سه بر یک شود ولی واقعیت این است که روی صحنه اول که گل خوردیم چون اوت جلوی خودم اتفاق افتاد خوب مطمئن بودم که اشتباه کرد ولی خوب یک اشتباه نباید منجر به گل شود؛ خب بلافاصله روی همان اوت دستی، صحنه مشکوک گل اول بود که به نظر من بازیکن تیم نوشهر در آفساید بود. در هر صورت به آنها خسته نباشید می‌گویم و طبیعی است. در بالاترین سطح فوتبال دنیا این اشتباهات در داوری هست.

سرمربی پیکان افزود: با فوتبال مالکانه‌ای که پیکان بازی می‌کند، همه از پیکان انتظار دارند که هر بازی مثل یک مدعی بیاید و راحت تیم‌های مقابل را شکست بدهد. این بازی شاهد این اتفاق نبودیم. من تا الان سعی کردم صادقانه صحبت کنم و صحبتی هم که می‌کنم اگر با از نظر شما عقلانی نبود شما میتوانید سوال دیگری ازمن بپرسید. امروز به اندازه بردن یک بازی موقعیت ایجاد کردیم ولی متاسفانه نشد و ما باید این را بپذیریم و اجتناب ناپذیر است؛ ولی اینکه ما بتوانیم باز هم این تسلط روی بازی حفظ بکنیم و بتونیم از این به بعد از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌شود در فوتبال بهتر استفاده بکنیم یک بخش دیگر است. تمام تلاشم را می‌کنم که همین کیفیت که زمان مالکیت‌توپ داشتیم را اضافه کنم به بازی بعدمان، ولی امیدوارم که بازیکن‌ها قدر آن شرایط‌هایی رو که در آن قرار می‌گیرند بدانند وهفته آینده جو منفی و حس بدی را که امروز رخ داده، در رختکن نداشته باشیم.

او درباره شانس پیکان برای صعود به لیگ برتر گفت: مطمئناً ما یکی از مدعی ههای اصلی صعود هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در جدول اتفاقی نیفتد. نکات مثبت بازی را باید برداریم و از نکات منفی‌اش هم درس بگیریم و تنها حسنی که این بازی و نتیجه برایمان داشته این است که بتوانیم از نظر فنی تیم بهتری بشیم.

ما هنوز مدعی اصلی صعود هستیم / روانخواه: گول خوردم و تعویض‌هایم اشتباه بود 2