شنبه 29 اردیبهشت 1403

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: بیش از 28 هزار آموزگار، بیش از 24 هزار دبیر، بیش از 20 هزار مربی امور تربیتی و بیش از 37 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می‌شوند.

علی فرهادی با بیان اینکه مجوز جذب حدود 72 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 از سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است گفت: نیاز واقعی آموزش و پرورش 3 برابر این تعداد است که مابقی از طریق اضافه تدریس جذب می‌شوند؛ بدین‌ترتیب تاریخی‌ترین سال آموزش و پرورش از طریق جذب نیرو رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، وی از صدور مجوز جذب 110 هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این آمار با احتساب دانشجو معلمانِ دانشگاه فرهنگیان است که 72 هزار نفر آن‌ها مهر سال آینده در مدرسه حاضر می‌شوند.

وی افزود: همچنین بیش از 28 هزار آموزگار، بیش از 24 هزار دبیر، بیش از 20 هزار مربی امور تربیتی و بیش از 37 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می‌شوند.

وی درخصوص شائبه‌های تغییر تاریخ آزمون استخدامی اسفندماه امسال، گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ثابت و 18 اسفند برگزار می‌شود.

فر‌های ادامه داد: همچنین تاریخ آزمون دبیری نیز 28 اردیبهشت و آزمون علوم تربیتی و مشاوره پایان فروردین سال آینده در وقت مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اطلاعی رسانی شده، برگزار می‌شود.

از میان اخبار

خبر مهم معاون رییسی درباره لغو حکم اعدام بابک زنجانی

علت اولیه آتش سوزی بیمارستان گاندی اعلام شد