شنبه 6 مرداد 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اسناد انقلاب اسلامی به زنگنه و جلیلی درباره پرونده «کرسنت» یک پیشنهاد ویژه داد مرکز اسناد انقلاب اسلامی به زنگنه و جلیلی درباره پرونده «کرسنت» یک پیشنهاد ویژه داد به گزارش عرشه آنلاین؛ پورمحمدی، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی از بیژن زنگنه و سعید جلیلی برای ارائه تاریخ شفاهی دوران مسئولیت خود درباره «کرسنت» دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیژن زنگنه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فیلم اظهارات اخیر آقای جلیلی درباره کرسنت متاسفانه تکرار مکررات بود و هیچ پاسخ روشنی به شبهات مطرح درباره تقصیر یا قصور ایشان در پرونده نمی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس علیه زنگنه و پسر هاشمی سند رو کرد مالک شریعتی نماینده مجلس اسامی متهمان پرونده کرسنت را منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛. نام بیژن زنگنه و مهدی هاشمی رفسنجانی در میان متهمان دیده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های زنجیره‌ای در حالی دروغ قطعی «دیدار سعید جلیلی با بابک زنجانی» را منتشر کردند (و تکذیب هم شد) که خودشان و بزرگان سیاسی‌شان، اسباب برکشیدن بابک زنجانی بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملاقات سعید جلیلی با پزشکیان در دفتر کار رییس‌جمهور منتخب اقدامی شایسته بود. پیام روشنی به هواداران ایشان بود که اکنون فرصت رفاقت و همراهی است. اما چند ساعت بعد، سخنان جلیلی بین اعضای ستادش، که دولت سایه همچنان با قدرت بیشتر فعال خواهد بود، این پیام را القا می‌کرد که سعید جلیلی برای چهار سال دیگر نامزد ریاست‌جمهوری است و از همان جلسه مبارزه انتخاباتی‌اش را آغاز کرده است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سعید جلیلی» در واکنش به ادعا‌های مطرح شده پیرامون ملاقات وی با «بابک زنجانی» ضمن رد این ادعا، گفت: نزدیک شدن به موعد اعلام رأی دادگاه متخلفان موضوع کرسنت، صدا‌ها را در این زمینه بلند کرده است. جلیلی در ویدئویی که توسط یکی از هواداران وی منتشر شده است، گفت: کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند از فساد و اقدامات صورت گرفته، مطلع هستند و خوشبختانه...

وب‌گاه الف

سعید جلیلی در واکنش به ادعای ملاقات با بابک زنجانی، ضمن رد این ادعا گفت: هرچه دادگاه به این افراد نزدیک‌تر می‌شود صدای این افراد بیشتر بلند خواهد شد و این تحرکات فرار روبه جلوست.

خبرگزاری مهر

سعید جلیلی در واکنش به ادعاهای مطرح شده پیرامون ملاقات وی با «بابک زنجانی» ضمن رد این ادعا، گفت: نزدیک شدن به موعد اعلام رای دادگاه متخلفان موضوع کرسنت، صداها را در این زمینه بلند کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگکننده سپاه، شهید رئیسی و شهید انصاری و همه شهدای خدمت را الگوی حکمرانی اسلامی دانست و عنوان کرد: حکمرانی اسلامی در نظام ما مبتنی بر مکتب امام علی (ع) است که همواره بر مردم داری تاکید دارد.

وب‌گاه عصر ایران

جلیلی به بررسی پرونده دانه‌درشت‌ها در قضیه کرسنت اشاره کرد و افزود: حالا رسیدگی دادگاه به آن‌ها هم دارد می رسد که بیان خواهم کرد البته وقتی که نزدیک بشود طبیعتا صدایشان درمی‌آید و فرار روبه جلو می‌کنند. من همین‌جا از قوه قضاییه می‌خواهم وقتی دادگاه احکامش طبق قانون صادر شد برای مردم روشن کنند که چه موضوعی بوده و چه صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«سعید جلیلی» در واکنش به ادعاهای مطرح شده پیرامون ملاقات وی با «بابک زنجانی» ضمن رد این ادعا، گفت: نزدیک شدن به موعد اعلام رای دادگاه متخلفان موضوع کرنست، صداها را در این زمینه بلند کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سعید جلیلی در واکنش به ادعای اخیر بیژن زنگنه درباره ملاقات وی با بابک زنجانی، ضمن رد این ادعا گفت: نزدیک شدن به موعد اعلام رای دادگاه متخلفان موضوع کرسنت، صداها را در این زمینه بلند کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در واکنش به مناظره با بیژن زنگنه، بیان کرد: جای متهم در دادگاه است نه در مناظره.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران گف: جلسه‌ای بسیار خوب و دارای پیام برای توسعه خدمتگزاری به مردم عزیز ایران با مسعود پزشکیان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلیلی: تا امروز اصلا بابک زنجانی را ندیده‌ام / دادگاه کرسنت در حال برگزاری است؛ اگر ابعادش برای مردم باز شود، از ترس مردم باید دنبال سوراخ موش بگردند / این صداهایی که بلند شده به دلیل نزدیک شدن موعد رای دادگاه است: جای متهم در مناظره نیست / من دیگر پشتوانه 14 میلیونی دارم سعیدجلیلی به افشاگری بیژن زنگنه، وزیر نفت دولت روحانی درباره پرونده کرسنت واکنش تندی نشان داد.

خبرگزاری مهر

صحبتهای سعید جلیلی درباره اظهارات بیژن زنگنه درباره پرونده کرسنت و شایعه دیدارش با بابک زنجانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.