شنبه 7 مهر 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خویشاوندگرایی و سایر اشکال روابط شخصی اکنون به وجه آشکاری از فساد نهادینه در ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم تبرئه یک بوکسور سابق 88 ساله در جریان بازنگری یک پرونده قتل چهارگانه علیه وی در سال 1966 در دادگاهی در ژاپن صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حکم محکومیت قبلی این بوکسور سابق ژاپنی بدین ترتیب پس از دهه‌ها انتظار در صف اعدام، در محاکمه مجدد نقض شد. تبرئه ایوائو هاکامادا توسط دادگاه منطقه‌ای شیزوئوکا، او را به پنجمین محکوم به مرگ تبدیل می‌کند که در جریان محاکمه‌ای مجدد در سیستم قضایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: بر اساس موافقت رئیس جمهور با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران، شکایات این وزارتخانه در دولت سیزدهم از رسانه‌ها استرداد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: با دستور دادستان تهران عملیات احداث هتل 30 طبقه ولنجک متوقف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه با تشکیل شورا‌های حل اختلاف بهره‌وری رشد بسیار خوبی داشته است از صلح و سازش در 43 درصد از دعاوی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله‌گران بر این باورند که بازار طلا و سکه طی روزهای آینده با رونق بیشتری مواجه خواهد شد و نوسانات قیمت اونس طلا به عنوان عامل اصلی تعیین‌کننده روند بازار شناخته می‌شود و باید دید امروز چه مسیری را برای قیمت‌ها در نظر گرفته است؟ معامله‌گران بر این باورند که بازار طلا و سکه طی روزهای آینده با رونق بیشتری مواجه خواهد شد و نوسانات قیمت اونس طلا به عنوان عامل اصلی تعیین‌کننده روند بازار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوزه سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به برخی موارد مطرح شده در مورد اطلاع‌رسانی در پرونده «چای دبش» اعلام کرد: اطلاع‌رسانی سخنگوی این قوه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در نشست خبری در چارچوب قانون و اصل اطلاع‌رسانی لازم نسبت به پرونده‌های مهم در نزد افکار عمومی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نفت برای یکی از چهره‌های جنجالی نزدیک به جریان احمدی نژاد حکم مسئولیت صادر کرد. محسن پاک نژاد، وزیر نفت در حکمی «مجید امیدی شهرکی» را به‌عنوان دستیار امور حقوقی و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت را منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی نژاد درباره مجید امیدی شهرکی، چندی پیش نوشت: «نفوذ جریان انحرافی در دولت رییسی ادامه دارد و در آخرین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دادگستری استان تهران درباره اختلاس در فولاد مبارکه گفت: پس از بررسی عملیات مالی و انجام کارشناسی‌های لازم مشخص شد که این ادعا صحت ندارد و اساسا اختلاسی صورت نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسخ ارائه شده از سوی سخنگوی قوه قضاییه دقیق و ناظر به پرسش خبرنگار و در خصوص پرونده «دوج کوین» مطرح شده در دادگستری کل استان قزوین بوده و ارتباطی به پرونده «دورج ویکینگ» موسوم به «دورج کوین» مطروحه در دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، موضوعات مهمی در ارتباط با اقدامات دولت سیزدهم و چهاردهم و همچنین برخی پرونده‌های قضایی مطرح شد. از جمله، سازمان بازرسی کل کشور در دولت شهید رئیسی اقدام به شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی کرد که منجر به شناسایی بیش از 214 بستر فساد شد. این موارد به دولت منعکس شد و دستورات لازم برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های آینده صادر گردید. همچنین، پرونده‌هایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی انتشار بخش‌هایی از یک سریال در فضای مجازی که در آن سحر دولتشاهی در آن اعمالی خلاف موازین اسلامی انجام می‌دهد، با بازیگر، تهیه کننده و سکوی منتشر کننده آن برخورد قضایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارا دلدار نه تنها در زمان ورود و خروج از زندان هیچ گونه مشکل پزشکی و جسمی نداشته، بلکه در طول دوران محکومیت نیز حتی یک بار به بهداری مستقر در زندان مراجعه نکرده بوده، وی متاسفانه به دلیل مشکلات کبدی و 8 ماه بعد از آزادی از زندان از دنیا رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک گفت: بحث قصور و تقصیر مسئولین مربوط مطرح است که تعقیب کیفری آنها درخواست و در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه: پرونده هواپیمای اوکراینی پس از ارجاع به دیوان عالی کشور با نقص تحقیقاتی روبه‌رو و به سازمان قضایی نیروهای مسلح اعاده شد و رسیدگی‌های لازم برای رفع نقص آغاز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به پرونده ساخت هتل 30 طبقه در ولنجک گفت: بحث قصور و تقصیر مسئولین مربوط مطرح است که تعقیب کیفری آنها درخواست و در این خصوص پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده است.