سه‌شنبه 29 خرداد 1403

متلک جنجالی قالیباف به جلیلی در آنتن زنده

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
متلک جنجالی قالیباف به جلیلی در آنتن زنده

محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد به جلیلی کنایه انداخت. محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد به جلیلی کنایه انداخت. قالیباف گفت: نباید رئیس دولتی بیاید که ایده‌هایش را بخواهد تمرین کند.

محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد به جلیلی کنایه انداخت.

قالیباف گفت: نباید رئیس دولتی بیاید که ایده‌هایش را بخواهد تمرین کند.

وی افزود: امروز دخل و خرج خانواده‌های ایرانی حتی برای کسانی که درآمد ثابت دارند، با هم همخوانی ندارند. بر این اساس، نباید رئیس دولتی روی کار بیایید که آگاه به مسائل نباشد و اقتدار نداشته باشد. نباید کسی بیاید که توان اجماع‌سازی، کارنامه قوی و تجربه نداشته باشد. برای رسیدن به نقطه مطلوب باید مهار تورم و رشد اقتصادی را محقق کرد.

وی بیان کرد: نمی‌توان آزمون و خطا کرد و نمی‌شود مدیریت در سطح عالی کشور را به کسی سپرد که مدیریت قوی نداشته باشد. اگر نتوان با روش و ابزار مشخص و مدیریت قوی به راه حل درست رسید، یعنی فرصت را از دست دهیم و این ظلم به مجموعه است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

متلک جنجالی قالیباف به جلیلی در آنتن زنده 2