یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مثلث کامران، اسنایدر و آذرپیرا خطرناکتر از برمودا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مثلث کامران، اسنایدر و آذرپیرا خطرناکتر از برمودا

رقابتهای بین المللی کشتی آزاد و فرنگی زاگرب کرواسی مثلثی در دل خود دارد خطرناکتر از برمودا، مثلث 97 کیلوگرمی کامران، اسنایدر و آذرپیرا.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه هفت ماه یا قریب 200 روز تا آغاز سی و سومین دوره بازیهای المپیک باقی مانده و در این مدت سیب را که بالا بیاندازی هزاران چرخ خواهد خورد اما بی تعارف کلاف سردرگم وزن 97 کیلوی آزاد المپیک تا حدود بسیار زیادی از فردا در زاگرب کرواسی سرنخ را به دست سرمربی و کادرفنی تیم ملی خواهد داد. مثلث مخوف شکل گرفته در تورنمنت بین المللی زاگرب کرواسی در وزن 97 کیلوگرم بی شک خطرناکتر از برموداست، جایی که وضعیت کامران قاسمپور روشن می شود و رقابت او با امیرعلی آذرپیرا و مشارکت ستاره پرمدالی چون کایل اسنایدر آمریکایی اتفاقات عجیب غریبی را رقم خواهد زد.

باید دید در قرعه چه اتفاقی می افتد، آیا کامران قاسمپور و امیرعلی آذرپیرا به هم برخورد خواهند کرد یا کایل اسنایدر حریف یکی از این دو نفر می شود. عملکرد قاسمپور و آذرپیرا در وزن 97 کیلو مشخص می کند کدامیک امید اول کسب سهمیه این وزن برای المپیک در قرقیزستان نام می گیرند و کدامیک برای طلای آسیا مد نظر قرار خواهد گرفت. به گفته دکتر سهراب کیهانی کامران قاسمپور مشکل آسیب دیدگی ندارد، کشاله ی او مشکلاتش برطرف شده و بلاخره بعد از مدتها روی تشک میران آمادگی خود را به نمایش می گذارد. چه رویارویی هر دو نماینده ایران با هم و چه قرار گرفتن هر کدام مقابل کایل اسنایدر بی شک جنگی تمام عیار است برای یورش به مدال احتمالی المپیک 2024 پاریس. کایل اسنایدر 9 مدال المپیک و جهان در کارنامه دارد که یک طلای المپیک و سه طلای جهان را در بر می گیرد و تمام مدالهایش در 97 کیلو کسب شده است. کامران قاسم پور جویباری با دو طلای جهان، دو طلای امیدهای جهان و دو طلای قهرمانی آسیا در اصل کشتی گیر تخصصی و مشهور وزن 92 کیلو و حتی 86 کیلو به شمار می رود. دو طلای جهان کامران در وزن غیر المپیکی 92 کیلو، دو طلای امیدهای جهان او در 86 کیلو و دو طلای قهرمانی آسیایی قاسمپور هم در 92 و 86 به دست آمده است.

امیرعلی آذرپیرای جوان و 21 ساله که متولد پایتخت به حساب می آید هم تمام افتخاراتش را مثل اسنایدر آمریکایی در وزن 97 کیلوگرم به گردن انداخته است. دو طلای امیدهای جهان، طلا و برنز جوانان آسیا و جهان به همراه نقره جام جهانی 2022 آمریکا تمام افتخارات او تا اینجاست. پوریا تابان

مثلث کامران، اسنایدر و آذرپیرا خطرناکتر از برمودا 2
مثلث کامران، اسنایدر و آذرپیرا خطرناکتر از برمودا 3