شنبه 31 شهریور 1403

مجازات قصاص برای قتل همبازی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مجازات قصاص برای قتل همبازی

شهرام دبیری روز پنجشنبه در نطق پیش از دستور خود در اجلاس بیست و نهم شورای عالی استان‌ها، با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی اظهار کرد: از رییس جمهور منتخب نیز انتظار داریم مانند شهید رییسی به شورا‌ها باور عمیق داشته باشد و جامعه شورایی نیز به طور قطع در تعامل با رییس جمهور منتخب، در راستای رفع مشکلات مردم و کشور به دولت چهاردهم، کمک خواهد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد، آنها به آرمان‌های انقلاب وفادار و قدرشناس مسئولان خود هستند، کسانی که برای تعالی کشور و خدمت به مردم از جان خود گذشتند.

رییس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه، انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: از مردم و جامعه بزرگ شورایی کشور دعوت می‌کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خود را انجام دهند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مشارکت مردم باعث اقتدار نظام و کشور می‌شود.

دبیری در ادامه با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: 14 و 15 خرداد یادآور دو حادثه مهم حول شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و با گذشت 35 سال از عروج امام (ره)، یاد او بیش از همیشه زنده است. همچنین 15 خرداد آغاز نهضتی است که از قم آغاز شد و به دیگر شهر‌ها نیز کشیده شد و یک نقطه عطف برای انقلاب مردم ایران در سال 1357 شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری