سه‌شنبه 10 مهر 1403

مجازات پرسپولیس زیر رگبار شدید پاییزی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مجازات پرسپولیس زیر رگبار شدید پاییزی!

نمایش تدافعی و سهل انگارانه پرسپولیس در نیمه دوم سرانجام با گل تساوی از سوی پاختاکور همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که با گل دقیقه یک از حریف پیش افتاده بود، برخلاف الاهلی عربستان که 90 دقیقه فشار سرخپوشان در جده را تاب آورد و سه امتیاز را با کلین‌شیت به حساب خود واریز کرد، در مقابل حملات تیم پاختاکور تسلیم شد و دروازه خود را باز شده دید.

قرمزها در نیمه دوم و در حالی که کاملا تحت تاثیر نمایش حریف قرار داشتند، کاملا عقب نشسته و یکی پس از دیگری حملات مهاجمان پاختاکور را دفع میکردند اما سرانجام یک شلیک دیدنی از دراگان چران باتجربه و کهنه‌کار، تور دروازه آنها را لرزاند.

پیش از آنکه الکسیس گندوز دستها را بالا برده و شکستن قفل دروازه خود را بپذیرد، بازیکنان پرسپولیس در یک سوم دفاعی توپ را از دست دادند و در حالی که چران آزادانه مقابل محوطه جریمه توپ می‌خواست، او را خالی گذاشتند تا سوبیرخجایف پاس گل را بدهد.

همین پاس کافی بود چران فرصت طلب و ماهر با یک شوت فنی دیدنی دروازه الکسیس گندوز را فرو بپاشد و زیر باران شدید پاییزی پایتخت ایران، به سوی نیمکت تیمش برود و جشن و پایکوبی را برپا کند.

ویدئو: 354586

این در حالی است که در تمام دقایق این مسابقه بارش باران نمایش دو تیم را زیر سایه خود قرار داده بود اما روی این شلیک دیدنی چران، باران و زمین خیس هم تاثیری نداشت.