سه‌شنبه 10 مهر 1403

مجتمع فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید قزوین آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجتمع فرهنگی و توانبخشی بنیاد شهید قزوین آماده بهره‌برداری شد

قزوین - ایرنا - عملیات احداث فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین به مساحت چهار و نیم هکتار و زیربنای هفت هزار و 200 متر مربع از سال 88 کلید خورده بود و به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون به طول انجامیده بود.

غلامرضا حقایق پور اظهار داشت: تاکنون 22 میلیارد تومان برای احداث این مجتمع هزینه شده و قرار بود اواخر سال گذشته به بهره برداری برسد که به دلیل شیوع بیماری کرونا برخی از کارهای بیرونی این مجتمع نیمه کاره باقی ماند و در ماه آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

حقایق پور با اشاره به تکمیل فاز نخست این مجتمع تصریح کرد: احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در 2 فاز تعریف شده بود که فاز اول مجتمع به مساحت سه هزار متر مربع، شامل سالن ورزشی چند منظوره، سالن ژیمناستیک، مجموعه آب درمانی با امکانات مرتبط و تاسیسات موتورخانه است.

این مسوول تاکید کرد: همچنین فاز دوم مجتمع نیز شامل مرکز درمانی، بخش رفاهی، اداری، سالن آمفی تئاتر و نمازخانه و همچنین 18 سوئیت اقامتی است.

حقایق پور با بیان اینکه مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت از ویژگی خاصی برخوردار است، افزود: این مرکز می‌تواند میزبانی سیمنارها و همایش‌های ملی را برعهده بگیرد و خدمات فرهنگی، رفاهی و ورزشی قابل توجهی را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم مردم ارایه دهد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه محدودیتی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا در این مجموعه وجود ندارد و اولویت استفاده از خدمات این مجتمع نیز با ایثارگران و خانواده شهدا است و از ظرفیت‌های باقی‌مانده به عموم مردم خدمات‌رسانی خواهد شد.

استان قروین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و 202 جانباز است.

*س_برچسب‌ها_س*