جمعه 10 فروردین 1403

مجروحیت مامور پلیس زرندیه در جریان کشف کالای قاچاق

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مجروحیت مامور پلیس زرندیه در جریان کشف کالای قاچاق

اقتصادنیوز: یکی از ماموران انتظامی زرندیه در جریان عملیات کشف کالای قاچاق در محور ساوه - تهران مجروح شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی زرندیه گفت: یکی از ماموران این فرماندهی در جریان عملیات کشف کالای قاچاق در محور ساوه - تهران مجروح شد.

پیش شرط دور از دسترس آمریکا برای لغو تحریم های ایران؟

سرهنگ روح الدین یوسفوند اظهار کرد: با توجه به حمل قاچاق از سوی خودروهای شوتی و نقش این خودروها در وقوع تصادف و ایجاد ترافیک سنگین در سطح محورهای مواصلاتی، همواره توقیف و کنترل خودروهای شوتی، با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل روز گذشته پلیس در عملیاتی در محور ساوه - تهران به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی از آن ها یک هزار و 53 عدد قمقمه قاچاق، کشف شد.

فرمانده انتظامی زرندیه با اشاره به مجروح شدن یکی از کارکنان تلاشگر پلیس زرندیه بر اثر برخورد یکی از خودروهای شوتی با وی بیان داشت: این همکار تلاشگر بلافاصله از سوی نیروهای امدادی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

وی یادآور شد: 2 متهم دراین عملیات دستگیر و سه خودروی شوتی نیز توقیف و تحقیقات میدانی کارشناسان پلیس زرندیه، برای شناسایی و دستگیری دیگر راننده متواری شده در این عملیات پلیسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با خودروهای شوتی در اجرای دستور مقام قضائی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مختلف رانندگی و مقابله با ورود کالاهای قاچاق از سوی پلیس اجرایی می شود گفت: پس از انتقال خودروهای توقیف شده دراین طرح به پارکینگ، متهمان دستگیر شده دراین عملیات نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ یوسفوند افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت خودروهای شوتی و تردد آنها در محورهای مواصلاتی، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش کنند.

همچنین بخوانید