پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

وب‌گاه گسترش

در یک بخشنامه، معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد که پرداخت رفاهیات جدیدی به حساب معلمان صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دبیر شورای عالی کار گفت: قانون کار ضعف‌هایی دارد که با توجه به شرایط بازار کار کشور نیازمند اصلاح است. دبیر شورای عالی کار گفت: قانون کار ضعف‌هایی دارد که با توجه به شرایط بازار کار کشور نیازمند اصلاح است. علی‌حسین رعیتی‌فرد - معاون روابط کار و دبیر شورای عالی کار در گفت‌وگو با ایسنا فزود: براساس این اصلاحیه 3 نفر نماینده تشکل‌های کارگری کشور می‌توانند به عدالت و تساوی در شورای عالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال کارگری گفت: امیدواریم مجلس یازدهم در روزهای آخر خود، پاسخ قاطعی به همه فرافکنی‌ها بدهد و کار را تمام کند. طبق اعلام شورای نگهبان، متاسفانه دوباره به طرح ساماندهی ایراد گرفته‌اند و آن را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانسته‌اند. یک فعال کارگری گفت: امیدواریم مجلس یازدهم در روزهای آخر خود، پاسخ قاطعی به همه فرافکنی‌ها بدهد و کار را تمام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: من بایکوت کردن صندوق رای را نمی‌پسندم ولی باید توجه داشت که قرار نیست مسئولان هر کار خواستند بکنند و مردم هم به صرف اینکه «رای» یک حق قانونی است وارد صحنه شوند. زمانی مردم به صورت اکثریتی پای صندوق رای می‌آیند که مسئولان هم در رفتارهایشان تجدیدنظر کنند.

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که نخستین وعده در اولین سفر رئیس جمهور به خوزستان اصلاح شبکه فاضلاب در اهواز بود، اما بعد از هشتمین سفر کابینه به این استان همچنان آبگرفتگی معابر بعد از بارندگی گریبان مردم اهواز را می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مجلس دوازدهم منهای تهران، ری و شمیرانات از 9 استان و 11 حوزه انتخابیه، 11 منتخب راهی مجلس شدند که برای اولین بار از استان تهران و حوزه انتخابیه زرتشتیان یک زن راهی بهارستان شد و با احتساب مجلس دوازدهم استان‌های مازندران و هرمزگان هم برای نخستین بار از حوزه انتخابیه (بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر) و (ساری و میان‌دورود) زنان در مجلس آینده صاحب کرسی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه های دولتی و شبه‌دولتی با بخش خصوصی یا همان مردم جلوگیری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، مهمان «کافه خبر» خبرآنلاین بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی‌که نخستین وعده در اولین سفر رئیس جمهور به خوزستان اصلاح شبکه فاضلاب در اهواز بود، اما بعد از هشتمین سفر کابینه به این استان همچنان آبگرفتگی معابر بعد از بارندگی گریبان مردم اهواز را می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارزش اسکناس ارور کلسیونی است؛ این نوع اسکناس‌ها همه نوع مشتری دارند اما عمده آنها را کلسیونرها شامل می‌شوند و افرادی که این اسکناس‌ها را خریداری می‌کنند، عمدتاً آنها را در آلبوم های شخصی خود نگهداری می‌کنند. «اسکناس ارور» چیست و چرا این روزها بازار خرید و فروش اسکناس ارور داغ شده است؟ این روزها اگر در شبکه‌های اجتماعی یا مراکز خرید و فروش کالاهای نو دست دوم فضای مجازی گشت و گذار کرده...

خبرگزاری تسنیم

مهمترین اشکال لایحه حقوق مالکیت ادبی و هنری، طولانی شدن مراحل تدوین و چند دست شدن محتوا و نگارش آن است به نحوی که علاوه بر اشکالات ماهوی، به سختی می‌توان موضع لایحه را نسبت به دو نظام حق مؤلف و کپی رایت فهمید.

خبرگزاری دانشجو

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است. وی با اشاره به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت: هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یازده دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و سهم زنان نشان می‌دهد که آنها توانستند از 23 استان در خانه ملت کرسی کسب کنند و حتی در برخی ادوار رکورد شکنی کنند اما چه کسانی در این ادوار بر صندلی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو نامزدی که در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران کمترین رای را آوردند درباره دلیل آرای پایین خود صحبت کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز