جمعه 28 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی از خانه‌دار شدن 100 هزار فرهنگی خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، زمین‌های مناسب برای ساخت این خانه‌ها در 18 استان تعیین شده است و این خانه‌ها تا پایان دولت تحویل داده می‌شود. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی از خانه‌دار شدن 100 هزار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در تشریح عملکرد مجلس یازدهم، دو موضوع جنجالی طرح صیانت و قانون عفاف وحجاب را از لیست دستاوردهای موفق حذف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع آمریکا جان باختن نظامی این کشور که عصر یکشنبه در اعتراض به جنگ غزه خود را در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن به آتش کشید، اعلام کرد. وزارت دفاع آمریکا جان باختن نظامی این کشور که عصر یکشنبه در اعتراض به جنگ غزه خود را در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن به آتش کشید، اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد این خلبان آمریکایی که در اعتراض به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد لیست انتخاباتی نامزد لیست انتخاباتی ائتلاف اُمناء گفت: معتقدیم پدر خوانده ها و کسانی که همیشه خود را محور امور می دانند امتحانشان را پس داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مسائلی که در سیاست اهمیت ویژه‌ای دارد، مفهوم گروه‌های مرجع است. این مفهوم از گذشته شکل گرفته و بار معنایی آن همچنان بر دوش کلمات و تحلیل‌ها سنگینی می‌کند، در حالی که جهان تغییر کرده است و چنین پدیده‌ای دیگر وجود ندارد یا بسیار ضعیف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص فلاکت در مناطق شهری استان‌های کشور در پاییز 1402 نشان گر تشدید فلاکت شهری در 25 استان ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: انتخابات از مهم‌ترین رویدادهایی است که باید با حضوری مقتدر در آن پرچم امام عصر (عج) را به اهتزاز در آوریم و هر رأی ملت نام‌نویسی در خیل ارادتمندان ولی‌عصر (عج) است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فتح‌الله جعفری فرمانده وقت یگان زرهی سپاه پاسداران در خاطره‌ای از تعجب فرمانده عراقی از حضور فرماندهان ایرانی در خط مقدم می گوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از آیت الله موسوی بجنوردی در کنار برخی از چهره‌های سیاسی مهم مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از دیدار امروز مقام معظم رهبری را مشاهده می کنید.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی رزاق کریمی کارگردان فیلم "احمد" درباره احمد خمینی صحبت کرد؛ از 42 روز سالک شدن او تا ماجرای عزل منتظری و پایان جنگ. او گفت: کارگردان دیکته‌پذیری نیست!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

- ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 14 زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتاصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (14) زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.