پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محسن رضایی

محسن رضایی

خبرگزاری دانشجو

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد: ما فقط توانسته ایم در حوزه دفاعی به خوبی صنعتی شویم که باید تلاش زیادی برای حوزه‌های دیگر نیز انجام دهیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان با ارائه آمارهایی، از شکست دشمن خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی کروبی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با کپسول اکسیژن به منزل بازگشت.

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا امروز در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در ارومیه بیان کرد: دفاع مقدس گهواره پرورش شهیدان حمید و مهدی باکری بود. سحن گفتن در رابطه با شهیدان باکری کار ساده‌ای نیست با اینکه بنده سال‌ها با آن‌ها اشنا بودم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«باید منتظر باشیم تا لابی‌ها و چانه‌زنی‌های پساانتخاباتی نمایان شوند تا پس از آن شفاف‌تر بتوان درباره چشم‌انداز مجلس آینده صحبت کرد.» قالیباف رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ روزنامه اعتماد در مطلبی به بررسی احتمال ریاست محمدباقر قالیباف بر مجلس دوازدهم پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نظام آموزشی کشور با تحول در اقتصاد سازگاری ندارد و لازم است از سوی آموزش نظری به سمت آموزشهای فنی و حرفه‌ای توام با سواد اقتصادی و مالی در مدارس دبیرستانی حرکت شود.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 60 کاندیدای پیشتاز تهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد 18 حوزه انتخابیه مجلس تاکنون به دور دوم کشیده شده‌اند و در خبرگان رهبری نیز همچنان آرای نهایی حوزه انتخابیه تهران اعلام نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه کمترین میزان مشکل ارتباطی را در روز انتخابات داشتیم، گفت: در این انتخابات 99 درصد استعلام‌ها برخط انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در انتخابات به سیاسیون گفتند که برایشان وحدت، برادری و ارزش‌های انقلاب مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدتقی فاضل میبدی از انتقال مهدی کروبی به بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالناصر همتی مطلبی را در فضای مجازی درباره انتخابات مجلس دوازدهم منتشر کرد.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در انتخابات به سیاسیون گفتند برایشان وحدت، برادری و ارزش‌های انقلاب مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی نوشت: مردم در انتخابات 11 اسفند، یک درس بزرگ به دشمن و یک درس به خودی‌ها دادند.