چهارشنبه 13 تیر 1403

محمدحسین رنجبران: امیرعبداللهیان گفت توافق در سال 1400 تمام شد اما عده‌ای نگذاشتند + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
محمدحسین رنجبران: امیرعبداللهیان گفت توافق در سال 1400 تمام شد اما عده‌ای نگذاشتند + فیلم

اقتصادنیوز: قائم‌مقام سابق سازمان صدا و سیما به خاطره‌ای از شهید امیرعبداللهیان پرداخته است که در فضای این روزهای انتخابات مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز، مصاحبه محمدحسین رنجبران قائم مقام سابق سازمان صدا و سیما این روزها خبرساز شده است. او در مصاحبه خود با یکی از سایت های خبری به نکاتی در خصوص شهید حسین امیرعبداللهیان و سخنان او درباره علت به نتیجه نرسیدن مذاکرات در سال 1400 اشاره کرده بود.

رنجبران در این مصاحبه به تابناک گفته بود: «بعد از شهادت حاج قاسم که بنده در آن زمان مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بودم قرار بود برای شب یک فرد متفاوت را به برنامه دعوت کنیم از بنده پرسیدند چه کسی را دعوت کنیم بنده هم پاسخ دادم آقای ظریف را دعوت کنیم ایشان از دوستان حاج قاسم بوده‌اند بعد از کلی مشورت با شهید امیرعبداللهیان تماس گرفتم و نظر ایشان را در این باره جویا شدم شهید امیرعبدالهیان گفت رنجبران خیلی پیشنهاد خوبی است حتما از آقای ظریف دعوت کنید و این سوالاتی که می دهم را هم از ایشان بپرسید. شهید عبداللهیان شش سوال خیلی خوب مطرح کردند یک سوال هم که شهید عبداللهیان روی آن تاکید داشتند که از آقای ظریف بپرسم در خصوص دیدار با پوتین بود.

زنگ زدیم به آقای ظریف بعد سریال گاندو دعوتشان کردیم استقبال نکردند؛ اما به اصرار بنده و اینکه تمایل داشتند خودم روبروی ایشان بشینم دعوت را پذیرفتند و گفتند به خاطر حاج قاسم می‌آیم. تشریف آوردند و برنامه بسیار خوبی شد. من از یک طرف خوشحال بودم اما از جای دیگر ناسزاهایی که به من و خانواده‌ام داده شد آخر که چی! نمی‌فهمم، یعنی چی حاج قاسم. بله ظریف ایراد دارد مگر افراد دیگر ایراد ندارند. مردم ما دقت کنند یک اشتباه بعد پشیمانی دارد.»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید