یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

محمدی: فکر نمی‌کردم شرایط کشتی‌گیران خوب باشد / گرفتن سهمیه باقی مانده برای المپیک مهم‌ترین هدف ماست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
محمدی: فکر نمی‌کردم شرایط کشتی‌گیران خوب باشد / گرفتن سهمیه باقی مانده برای المپیک مهم‌ترین هدف ماست

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: توقع نداشتم بعد از مدتها وقفه در کشتی، وضعیت آمادگی بچه‌ها به این خوبی باشد.

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص وضعیت آمادگی کشتی‌گیران در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: حقیقتش را بگویم انتظار خودم این بود که کشتی‌گیران شرایط خوبی نداشته باشند. یعنی این 8 ماه وقفه باعث می‌شود بدن کشتی‌گیران به اصطلاح بخوابد و طبیعی است برای بیدار کردنش زمان زیادی نیاز باشد. این موضوع نشان می‌داد خود کشتی‌گیر به آن سطح از حرفه‌گری رسیده که در تعطیلی هم به دنبال برنامه تمرینیش باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت فنی مسابقات هم تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات خوب و مثبت است. تیمهای خوبی در مسابقات حاضر هستند و جدای از بحث مالی که برای کشتی‌گیران دارد، جو مسابقه به کشتی‌گیر کمک می‌کند تا همیشه آمادگیش را حفظ کند. ضمن اینکه بعد از چند ماه دوری از مسابقات فدراسیون کار خوبی انجام داده که با شرایط موجود لیگ را برگزار کرده است. قطعا برگزاری و ادامه این لیگ به تیم ملی کمک می‌کند تا به شرایط مناسب برسیم.

غلام محمدی به 3 سهمیه باقی‌مانده المپیکی برای کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: درست است که کرونا یک سال المپیک را عقب انداخت اما این موضوع برای تمام دنیا یکسان بوده است. در حال حاضر برای ما مهم‌ترین هدف کسب 3 سهمیه باقی مانده المپیکی است تا با یک تیم کامل به توکیو برویم. بعد از آن مسابقات قاره‌ای و شاید جام تختی را داشته باشیم که باید با برنامه ریزی درست به این مسابقات برسیم.

انتهای پیام /