چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

محمد علی کشاورز

محمد علی کشاورز

وب‌گاه فرارو

بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده ها هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای تماشاخانه سنگلج دچار لرزش می‌شود و از آنجاکه این تماشاخانه روی قنات قرار گرفته و پیش‌تر هم فرونشست داشته است، این ساخت و ساز نگرانی جامعه هنری را در پی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در چند روز اخیر، ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه «سنگلج» که در تملک شهرداری تهران است و از دوره مدیریت محمد باقر قالیباف بحث واگذاری آن به این تماشاخانه مطرح بوده، خبرساز شده است. بعد از ابراز نگرانی پریس مقتدی، مدیر این تماشاخانه درباره آسیب زدن به این بنای قدیمی، مشاهده خبرنگار ایسنا هم حاکی از آن است که به هنگام ساخت و ساز ساختمان مجاور، بنای...

وب‌گاه 55 آنلاین

تصویری از جوانی محمدعلی کشاورز منتشر شد که او چهره اش با پیری بسیار متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نیمه اول دهه 40 تماشاخانه‌ای در یکی از محله‌های قدیمی تهران راه‌اندازی شد که بزرگانی چون عزت‌الله انتظامی، داود رشیدی و محمد علی کشاورز برایش آرزوهایی داشتند اما این آرزوها هرگز جامه عمل نپوشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانم جوان تحصیل‌کرده و زیبایی بود که از فرنگ به کشور بازگشته بود و خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در محافل تئاتری و در فضای دانشگاه، صحبت از هما روستا بود. بازیگری که خاک کشورش را به کار و فعالیت در اروپا ترجیح داد، سختی زیادی کشید تا جایی که در مقطعی از زندگی پر فراز و نشیبش رستوران‌داری هم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست انجمن کارگردانان تئاتر با معاون هنری وزارت ارشاد با بحث‌های گوناگونی همراه بود و در این برنامه، سالاری با اشاره به وضعیت مبهم بودجه تئاتر گفت: «خانه تئاتر در دوران کرونا به انگیزه کمک به درمان هنرمندانی که دچار کرونا شده بودند، 700 میلیون بودجه گرفت ولی چرا این پول هنوز با 3 میلیارد بودجه دیگر در حساب است!؟» البته این پرسش او، بی‌پاسخ ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌هایی با حال و هوای تاسوعا و عاشورای حسینی در پایان هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن پنج‌شنبه و جمعه 5 و 6 مرداد ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در دو روز آخر هفته، تاسوعا و عاشورای حسینی را پیش‌روی خودش دارد؛ قرار است در کنار چند فیلم جدید و نوستالژی، «مختارنامه» را در دو نسخه سینمایی به آنتن برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فخری خوروش یکی از نخستین بازیگرانی بود که در تالار وحدت یا رودکی سابق روی صحنه رفت چراکه این تالار پیش از آن ویژه اجراهای موسیقی، اپرا و باله تعریف شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

این بازیگر معروف ایرانی در همان دوره ازدواجی ناموفق کرد که حاصلش یک پسر شد و او خود را مقصر می‌دانست چون نتوانست خود را با فرهنگی دیگر تطبیق بدهد. پسرک را با درخواست‌های مکرر همسر، به او واگذار کرد و بدون دلگیری از هم جدا شدند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای تعطیلات پیش‌رو مصادف با رحلت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد، نوستالژی‌های خود را با چند فیلم جدید همچون «مأموریت هوایی»، «سه ثانیه» و «نقطه عطف» روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عصر ایران

اکبر عبدی بازیگر مانمدگار سینمای ایران به اظهارات درباره فیلم فسیل واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

منصور براهیمی: سال 94 فیلمنامه کامل سریال سعدی برای تلویزیون نوشته شد؛ اما ماجرا در همان نقطه متوقف ماند و پس از آن هیچ اتفاقی نیفتاد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد علی کشاورز گفت: علی حاتمی از بچه‌هایی بود که از اداره هنرهای دراماتیک بیرون آمد و در رشته ادبیات دراماتیک تحصیل می‌کرد و در بعضی کلاس‌ها با هم بودیم.