پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام محمد قمی نسبت به رویکرد دوگانه مسئولان پیرامون استفاده آن‌ها از شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

اخبار تازه منتشرشده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رأی آوردن است.

خبرگزاری تسنیم

اخبار تازه منتشر شده حکایت از برنامه حسن روحانی در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان دارد و وی حتی به فکر تشکیل فراکسیونی در خبرگان ششم در صورت رای آوردن است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعد از تماشای کنسرت نمایش کلنل در تالار وحدت این اثر نمایشی را ترکیب هنرمندانه فرهنگ و تاریخ به زبان نسل جوان دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی شب گذشته چهارشنبه 15 آذر ماه به تماشای کنسرت نمایش کلنل نشست. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بعد از تماشای این نمایش در دیدار با عوامل این اثر هنری ضمن تجلیل از زحمات هنرمندانی که در این کار حضور دارند، ویژگی مهم نمایش کلنل را پیوند هنرمندانه تاریخ و فرهنگ و ترکیب واقعیت‌های کمتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین دوره «دیدار با ابرار» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی قم و انتشارات بین الملل در این استان برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عصر یکشنبه 23 مهر ماه، در آئین افتتاحیه رزمایش «به قله نزدیک می‌شویم» که در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از لازمه‌های مهم امامان محلات و مساجد، شناخت عمیق و به‌روز از مردم آن منطقه است و یکی از جلوه‌های...

خبرگزاری تسنیم

شهید روحانی حاج ولی الله قمی یکی از شهدای خانواده قمی است که در عملیات مرصاد به دست منافقین به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی نوحه‌ها و نغمه‌های عاشورایی با معرفی نوحه‌سرای برتر کشور و تجلیل از محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع) در برج میلاد برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید حدادیان گفت: گفت: حضرت آقا خبردار شدند که بناست از حاج محمدرضا طاهری برنامه تجلیل داشته باشیم که ایشان عبای خود را برای هدیه به حاج محمد ارسال کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هدیهه‌ای از سوی رهبر انقلاب به مداح معروف اهدا شد. هدیهه‌ای از سوی رهبر انقلاب به مداح معروف اهدا شد. به گزارش عرشه آنلاین، در اختتامیه کنگره ملی نوحه، عبای رهبر انقلاب به حاج محمدرضا طاهری مداح مشهور اهدا شد.