پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

محمد مهاجری: ادعای مدیر خبرگزاری قوه قضاییه درباره پرونده احضارم به دادسرا خلاف واقع است / مستندات به کار گیری مشاوران توسط وزیر رئیسی را ارائه کردم

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
محمد مهاجری: ادعای مدیر خبرگزاری قوه قضاییه درباره پرونده احضارم به دادسرا خلاف واقع است / مستندات به کار گیری مشاوران توسط وزیر رئیسی را ارائه کردم

محمد مهاجری می گوید مستندات به‌کارگیری مشاوران متعدد در یک وزارتخانه در زمان وزیر قبلی را به معاون محترم دادستان تقدیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به دنبال ادعای مدیر خبرگزاری قوه قضاییه درباره پرونده احضار محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا که تاکید کرده بود «تحقیقات دادسرای تهران نشان می دهد ادعای محمد مهاجری در به کارگیری 200 مشاور برای وزیر دولت سیزدهم فاقد مستندات است.»، محمدمهاجری در یادداشتی تلگرامی نوشت:

طبق اخلاق حرفه‌ای و مطابق روند قانونی که محتویات پرونده در دادسرا نباید منتشر شود، در روند رسیدگی به هیچ‌یک از پرونده‌های قضایی، مطلبی را منتشر نمی‌کنم.

اما چون مدیرمحترم خبرگزاری قوه‌قضاییه برخلاف قانون (ماده 96 آیین دادرسی کیفری: انتشار تصویر و سایر مشخصات مربوط به هویت متهم در کلیه مراحل تحقیقات مقدماتی توسط رسانه‌ها و مراجع انتظامی و قضایی ممنوع است.) در مرحله دادسرا اقدام به انتشار اطلاعات پرونده کرده است ناچارم تاکید کنم اظهارات او خلاف واقع است.

مستندات به‌کارگیری مشاوران متعدد در یک وزارتخانه در زمان وزیر قبلی به معاون محترم دادستان تقدیم شد و در صورت لزوم با موافقت مقام محترم قضایی به صورت عمومی نیز منتشر می‌شود.

ضمن این‌که آن‌چه در نشست با معاون دادستان مطرح شد هیچ نسبتی با ادعای خبرگزاری مزبور ندارد.

2727

کد خبر 1959730
محمد مهاجری: ادعای مدیر خبرگزاری قوه قضاییه درباره پرونده احضارم به دادسرا خلاف واقع است / مستندات به کار گیری مشاوران توسط وزیر رئیسی را ارائه کردم 2