جمعه 10 فروردین 1403

محمد ناقوسی: برنز جهانی باعث شد زحماتم بی‌نتیجه نماند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
محمد ناقوسی: برنز جهانی باعث شد زحماتم بی‌نتیجه نماند

ملی پوش وزن 82 کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی معتقد است هدفش کسب مدال طلا در جهانی روسیه بود، اما کسب مدال برنز باعث شد زحماتش بی نتیجه نماند.

ملی پوش وزن 82 کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی معتقد است هدفش کسب مدال طلا در جهانی روسیه بود، اما کسب مدال برنز باعث شد زحماتش بی نتیجه نماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان شب گذشته توانست با کسب 7 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی رقابتهای جهانی 2021 روسیه دست یابد.

در همین راستا محمد ناقوسی ملی پوش وزن 82 کیلوگرم تیم جوانان کشتی فرنگی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی گفت: مسابقات جهانی همان طور که از نامش مشخص است، بزرگترین میدان در رده جوانان است. من هم خودم را برای این میدان بزرگ آماده کرده بودم. تجربه حضور در این رقابت‌ها را در دوره‌های گذشته داشتم و به همین خاطر سعی کردم با استفاده از آن تجربه در جهانی روسیه کشتی‌های خوبی بگیرم. ناقوسی اظهار داشت: انتظاراتم از خودم بیشتر بود و دوست داشتم نتیجه بهتری می‌گرفتم، اما از اینکه توانستم مدال برنز بگیرم و زحمات شش ماهه ای که کشیده بودم به نتیجه برسد، خوشحال هستم. وی افزود: البته انتظار طلا داشتم و می‌توانستم مدال خوش رنگ تری را به دست بیاورم اما یک غافلگیری باعث شد که نتوانم به فینال برسم و مدالی که برایش نقشه‌های زیادی کشیده بودم را کسب نکنم. ناقوسی با اشاره به سطح مسابقات گفت: همه تیم‌ها با قدرت به روسیه آمده بودند، ما هم در تیم ایران با یک تیم آماده شرکت کردیم و با زحمات کادر فنی توانستیم نایب قهرمان شویم، البته توانایی قهرمانی را هم داشتیم. ملی پوش وزن 82 کیلوی کشتی فرنگی جوانان درباره ارزیابی از عملکرد خودش در جهانی روسیه ادامه داد: بعضی مواقع آدم هر چه تلاش می‌کند نمی‌تواند به هدفی که برای خودش مشخص کرده، برسد و این اتفاقی بود که در روسیه برای من افتاد. اگر چه مدال برنز هم بخشی از تلاش‌هایم را جبران کرد. ناقوسی با بیان اینکه پس از این مدال به حضور در تیم بزرگسالان فکر می‌کند، افزود: پس از کسب برنز جهانی جوانان به رسیدن به ترکیب بزرگسالان فکر می‌کنم و برای رسیدن به این هدفم فقط تلاش و تمرین می‌کنم، به خصوص که آرزوی هر کشتی گیری این است که قهرمان المپیک شود. دارنده مدال برنز جوانان جهان در جهانی 2021 روسیه در پایان گفت: از خانواده ام، از کادر فنی تیم، از مربیانم قاسمی راد، عزیز ناقوسی، عزت ناقوسی، مصطفی قاسمی راد و مرتضی قاسمی راد تشکر می‌کنم