شنبه 7 مهر 1403

محکومیت جنایت‌های افسار گسیخته رژیم صهیونسیتی در اردوگاه آوارگان رفح

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
محکومیت جنایت‌های افسار گسیخته رژیم صهیونسیتی در اردوگاه آوارگان رفح

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی جنایت‌های افسار گسیخته رژیم صهیونسیتی در اردوگاه آوارگان رفح، طی بیانیه‌ای جنایات اشغالگران را محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: وَ لا تَحسَبَنَ اللَهَ غافِلاً عَمَا یَعمَلُ الظَالِمُونَ اِنَما یُؤَخِرُهُم لِیَوم تَشخَصُ فِیهِ الأَبصارُ به هیچ وجه خدا را از کردار ستم کاران غافل مپندار، (او کیفر) آنان را...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی جنایت‌های افسار گسیخته رژیم صهیونسیتی در اردوگاه آوارگان رفح، طی بیانیه‌ای جنایات اشغالگران را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَ لا تَحسَبَنَ اللَهَ غافِلاً عَمَا یَعمَلُ الظَالِمُونَ اِنَما یُؤَخِرُهُم لِیَوم تَشخَصُ فِیهِ الأَبصارُ

به هیچ وجه خدا را از کردار ستم کاران غافل مپندار، (او کیفر) آنان را فقط برای روزی که چشم ها خیره می ماند، به تاخیر انداخته است. (ابراهیم،42)

ارتش متجاوز رژیم صهیونسیتی در تازه ترین جنایت خود، شب گذشته در حمله ای به شمال غرب شهر رفح، چادرها و مراکز اسکان آوارگان فلسطینی را بمباران کرده و تعداد زیادی از مردان، زنان و کودکان پناه گرفته شده در آن منطقه را مجروع و به شهادت رسانده است. در حملات گذشته مناطقی که بمباران شده اند عمدتا مناطق انسانی بودند که قبلاً رژیم اشغالگر، فلسطینان را مجبور به رفتن به آنجا کرده بود و وعده منطقه امن را می داد.

رژیم سفاک صهیونیستی که در بحران جهانی قرار گرفته، به پشتوانه حمایت نظام سلطه و در رأس آن آمریکا درنده خویی را به نهایت رسانیده و اکنون هیچ خط قرمزی نمانده که از آن عبور نکرده باشد، همچنین شکست های متعدد سیاسی و نظامی نتانیاهو و کابینه وی بعد از طوفان الاقصی و اعمال فشاری های داخلی و بین‌المللی علیه او، آنها را به دیوانگی کامل رسانیده و باعث رقم خوردن چنین جنایتی شده که حتی از محکومیت های جهانی نیز ابایی ندارند.

استمرار این جنایت ها آن هم پس از دستور موقت دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر توقف فوری اقدامات تجاوزکارانه نظامی رژیم صهیونسیتی در رفح، دهن کجی و نقض صریح قواعد حقوق بین‌الملل است که از این طریق آشکارا جامعه جهانی را به چالش می کشد.

ای اهل مظلومیت در غزه سرافراز!

همانا شهادت کودکانتان، زنانتان، جوانانتان و مردانتان داغی بزرگ است اما روحیه پایداری و مقاومت نزد شما بزرگ تر است. ثمره این مقاومت عظیم شما و خون شهدا موجودیت منحوس رژیم اشغالگر را که در حال دست و پازدن برای نجات است را غرق میکند،

ان شاءالله.

یقین داشته باشید که شهدای راه قدس تا روز فتح آشکار در کنار شما خواهند بود.