پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مدافع سابق پرسپولیس با خیبر بست (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدافع سابق پرسپولیس با خیبر بست (عکس)

باشگاه خیبر خرم‌آباد از امضای قرارداد با مدافع چپ‌پای فصل گذشته نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمداحسان حسینی که عصر امروز پس از جلسه با مدیریت باشگاه نساجی مازندران توانست فسخ قراردادش را دریافت کند و از این تیم جدا شود، مورد توجه تیم‌های مختلفی مثل ذوب‌آهن، هوادار، خیبر خرم‌آباد و... بود که تصمیم گرفت راهی تیم جدید لیگ برتر شود.

این مدافع 25 ساله و آینده‌دار که با نظر برانکو ایوانکوویچ به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده و نخستین تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران را در لیگ هجدهم به دست آورد و سه سال در جمع سرخ پوشان بود و پس از آن راهی پدیده مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران شد، حالا با عقد قراردادی رسما به خیبر خرم‌آباد پیوست.

احسان حسینی که پس از پرسپولیس، دو فصل موفق در پدیده مشهد داشت و تجربه کار با رضا مهاجری را در آن تیم به دست آورده بود، دوباره تصمیم گرفت زیر نظر این سرمربی به فعالیتش ادامه بدهد و با قراردادی دو ساله به خیبر خرم‌آباد برود.

این مدافع چپ‌پا که در لیگ بیست و دوم یکی از مهره‌های کلیدی آلومینیوم اراک بود و 27 بازی برای این تیم انجام داد و سال گذشته هم نخستین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را برای نساجی به ثمر رساند، در فصل جدید 2 بازی برای سرخ پوشان قائم‌شهری انجام داد ولی در نهایت قراردادش را فسخ کرد و به خیبر پیوست.

مدافع سابق پرسپولیس با خیبر بست (عکس) 2