شنبه 29 اردیبهشت 1403

مدیرکل ورزش گیلان: انتخابات هیات کشتی گیلان با رعایت موازین قانونی انجام شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیرکل ورزش گیلان: انتخابات هیات کشتی گیلان با رعایت موازین قانونی انجام شد

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: همه موازین قانونی برای انتخابات هیات کشتی این استان انجام شد.

مریم بخشی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: همه دستورات و قوانین موجود در انتخابات هیات ها در این انتخابات نیز انجام و خوشبختانه انتخابات هیات کشتی گیلان نیز برگزار و رئیس جدید هیات نیز با اکثریت آراء منصوب شد.

وی در خصوص اعتراض یکی از کاندیداها جهت حضور افراد بازنشسته به عنوان رئیس هیات شهرستان پاسخ داد: از سوی وزارت ورزش برای حضور بازنشستگان به عنوان روسای هیات های ورزشی شهرستان ها هیچ اعلام نظری نشده و حضور بازنشستگان به عنوان رئیس هیات رشته ورزشی در شهرستان ها بلامانع است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما نیز برای انتخابات اعضای مجمع نیز، رعایت کامل قوانین است و سعی می کنیم افراد دارای بالاترین مدرک مربیگری، داوری، مقام در مجامع حضور یابند که این امر در همه مجامع رعایت می شود.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف ما ایجاد بهترین شرایط برای همه هیات های ورزشی است و انتظار داریم تمامی هیات ها نیز به خصوص هیات کشتی از تمام ظرفیت ها برای گسترش رشته مورد نظر استفاده کنند.

انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان روز چهارشنبه در رشت برگزار و در نهایت امیر رضی زاده با کسب 17 رای از 18 آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان گیلان منصوب شد.

همچنین یکی از اعضای مجمع در جریان این انتخابات رای سفید داد، شهرام چمنی، هوشنگ عباسقلی زاده، رضا مودبی و اکبر نژادقنبر دیگر کاندیداهای احراز پست ریاست هیات کشتی استان گیلان بودند که از قبل آغاز رای گیری، از این سمت کناره گیری کردند.

در انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی، مریم بخشی مدیرکل و معاونان اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات کشتی این استان حضور داشتند.

امیر رضی زاده، مدیر تیم ملی پاورلیفتینگ، سرپرست هیات شمشیربازی بندرانزلی و سرپرست هیات کشتی استان گیلان را در سابقه دارد.

*س_برچسب‌ها_س*