چهارشنبه 18 مهر 1403

مدیریت روانی جامعه در دوران کرونا باید حفظ شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مدیریت روانی جامعه در دوران کرونا باید حفظ شود

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، همراهی و همکاری مردم در کنترل ویروس کرونا را حایز اهمیت برشمرد و گفت: مدیریت روانی جامعه به خصوص در حوزه بازار باید تحت هر شرایطی حفظ شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیته عملیات روانی استان اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه مهار بیماری کووید 19 اتفاقات خوبی هم در سطح جهان، کشور و استان در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: در عین حال نیز مراحل تهیه و خرید واکسن ویروس کرونا اقدامات لازم به عمل آمده و در تولید واکسن ایرانی به مرحله تست انسانی دست یافته‌ایم و به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری اخبار خوبی در این رابطه شنیده شود.

حبیبی با اشاره به اعمال طرح جامع محدودیت‌ها، تاکید کرد: به بانک‌های عامل استان اعلام شده تا در طول مدت زمان اجرای این طرح از برگشت زدن چک‌ها خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت دانشمند بزرگ کشور، دکتر فخری زاده اشاره و یادآور شد: این حادثه دردناک را به جامعه علمی و حوزه‌های مختلف پژوهشی کشور تسلیت عرض کرده اما دنیا بداند که راه ایشان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، انتظار مردم میهن اسلامی این است که ضربه کاری برای عاملان این ترور ناجوانمردانه زده شود و به طور قطع این کار صورت خواهد گرفت و پاسخ محکم و قاطعی به مسببان این حادثه داده خواهد شد. دبیر قراگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان قزوین تصریح کرد: مردم بالاترین اعتماد را به حوزه امنیت و حافظان آن دارند چرا که این مساله برای مردم میهن ما مهم بوده و نباید اجازه دهیم تا کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*