چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

مدیریت شهری به فرمان امیرالمؤمنین با مالک اشتر توجه داشته باشد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مدیریت شهری به فرمان امیرالمؤمنین با مالک اشتر توجه داشته باشد

عضو شورای شهر تهران گفت: از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سخنرانی شیخ حسین انصاریان گفت: باید سعه‌صدر خود را برای نقد بالا ببریم و اگر یک روحانی به مسئولان نقد کرد باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: از مدیریت شهری می‌خواهم به فرمان امیرالمؤمنین به مالک اشتر توجه داشته باشد و در حوزه فرهنگی آن را اجرایی کند.

در ادامه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به روز ملی منابع انسانی گفت: ارزشمندتر از روز منابع انسانی عمل کردن به علت نامگذاری این روز است.

وی ادامه داد: امروز در جهان و کشور ما سخن از سرمایه انسانی است و کشورهای مختلف منابع انسانی را به سرمایه تبدیل کرده اند که گران بهاترین سرمایه نسبت به سایر سرمایه هاست.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: کشورهایی که دغدغه نیروی انسانی خود را در دستور کار قرار دادند، منزلت، معرفت و ثروت را برای کشور خود به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران به لحاظ کمی و کیفی سرمایه انسانی گرانبهایی دارد، گفت: توجه به دغدغه‌های کارکنان شهرداری می‌تواند ثمرات ارزشمندی برای آن فراهم آورد؛ تعامل دوجانبه نیروی انسانی و مدیریت عالی بازی برد - برد را برای سازمان رقم زد و تجربه ناموفق سال 96 تا 1400 بازی باخت - باخت را رقم زد و امیدواریم این دوره بازی برد - برد را رقم بزند.

امانی گفت: هموارسازی زمینه ارتقا شغلی بر اساس شایسته محوری، عادلانه کردن نظام پرداخت حقوق کارکنان و هم ترازی با حقوق کارکنان دولت، برقراری امنیت شغلی کارکنان و برگزاری آزمون‌های مکرر استخدامی و رفع مشکل مسکن کارکنان باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.