شنبه 9 تیر 1403

مذاکره رسمی برای خرید از اراک؛/ سپاهان برای 3 بازیکن نامه زد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مذاکره رسمی برای خرید از اراک؛/ سپاهان برای 3 بازیکن نامه زد

باشگاه سپاهان اقدام به جذب سه شاگرد سید مجتبی حسینی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهان دو سال قبل محمد علی‌نژاد را پس از دوران درخشانی که در آلومینیوم اراک داشت، به خدمت گرفتند و قراردادی به مدت سه فصل با این بازیکن امضاء کردند و حالا هم قصد دارند سه بازیکن دیگر هم از جمع شاگردان مجتبی حسینی جذب کنند و در همین راستا مذاکرات خود را آغاز نموده‌اند.

باشگاه سپاهان که مدت‌ها نسبت به جذب مهدی لیموچی ابراز علاقه داشته، برای جذب این بازیکن به آلومینیوم اراک نامه زده ولی علاوه بر او، دو شاگرد دیگر مجتبی حسینی را هم مدنظر قرار داده است.

اصفهانی‌ها در کنار اقدام رسمی برای جذب مهدی لیموچی، برای جذب محمدمهدی لطفی و عارف حاجی‌عیدی نیز از آلومینیوم اراک اقدام کرده‌اند و خواستار اطلاع درباره چگونگی خرید این دو بازیکن شده‌اند.

نکته مهم در این بین اینجاست که لطفی و حاجی‌عیدی هیچگونه بند فسخ قراردادی با آلومینیوم اراک ندارند و لیموچی نیز با وجود بند فسخ قرارداد و طبق قوانین جدید، نیازمند رضایت این باشگاه است که البته بعید است برای وی مشکلی وجود داشته باشد، اما دو بازیکن دیگر حتما باید رضایت اراکی‌ها را برای دریافت رضایت نامه جلب کنند که بعید است کار راحتی داشته باشند.

مذاکره رسمی برای خرید از اراک؛/ سپاهان برای 3 بازیکن نامه زد 2