دوشنبه 23 مهر 1403

مذاکره فشرده ملوان و پیکان با تارتار / دو تیم لیگ برتر با یک گزینه مشترک سرمربیگری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مذاکره فشرده ملوان و پیکان با تارتار / دو تیم لیگ برتر با یک گزینه مشترک سرمربیگری!

دو تیم لیگ برتری برای استخدام مهدی تارتار به عنوان سرمربی مذاکرات خود را با این مربی ادامه می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، با تعیین تکلیف وضعیت نیمکت 14 تیم لیگ برتری حالا فقط ملوان انزلی و پیکان تهران هستند که هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب و معرفی نکرده‌اند.

خودروسازان بعد از جدایی مجتبی حسینی درباره سرمربی جدید به جمع‌بندی نرسیدند و ملوان نیز با تغییرات مدیریتی و فنی هنوز نتوانسته با جایگزین مازیار زارع به توافق نهایی برسد.

در این شرایط گفته می‌شود هر دو باشگاه ملوان و پیکان گزینه نهایی خود را یک نفر قرار داده‌اند و با او در حال مذاکره هستند. مدیران ملوان و پیکان بعد از قطعی شدن جدایی مهدی تارتار از ذوب‌آهن مذاکرات خود با این مربی باتجربه را به صورت جدی‌تر دنبال کرده‌اند.

تارتار با مدیران هردو باشگاه ملوان و پیکان هم مذاکرات جدی داشته اما هنوز توافقی حاصل نشده است. در این بین با توجه به شرایط بودجه‌ای، ملوان پیشنهاد بهتری را به تارتار ارائه کرده و به نظر می‌رسد اگر قرار بر انتخاب بین این دو تیم برای سرمربی فصل پیش ذوب‌آهن باشد، او ملوان را ترجیح بدهد.

مذاکرات ملوان و پیکان با گزینه مشترک خود ادامه دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. اینکه آیا تارتار با یکی از دو تیم مذکور به توافق می‌رسد یا نه، بستگی به روند مذاکرات دارد که نتیجه‌اش باید به زودی مشخص شود.