یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شبیر فیروزیان صبح امروز شنبه 26 اسفند ماه در نشست هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور وزیر ارشاد گفت: پیش بینی حضور میلیونی مردم در نمایشگاه تهران محقق خواهد شد. سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در مورد برنامه‌های نمایشگاه قرآن نیز توضیح داد: برنامه‌های جذابی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای خانواده ها درنظر گرفته شده است،...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شبیر فیروزیان صبح امروز شنبه 26 اسفند ماه در نشست هماهنگی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور وزیر ارشاد گفت: پیش بینی حضور میلیونی مردم در نمایشگاه تهران محقق خواهد شد.

سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در مورد برنامه‌های نمایشگاه قرآن نیز توضیح داد: برنامه‌های جذابی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برای خانواده ها درنظر گرفته شده است، مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رئیس جمهور در ایام برگزاری نمایشگاه نیز از جمله دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری هر چه با شکوه ترنمایشگاه قرآن اندیشیده شده افزود: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از یک فرودین تا 14 فرودین ماه از ساعت 17 تا 30 دقیقه بامداد با حضور 45 موسسه قرآنی و 24 نهاد حاکمیتی و دولتی برگزار می‌شود بخش بین‌الملل نیز از یکم تا هشتم فعالیت دارد.

وی افزود: از محورهای این دوره از نمایشگاه می توان به بخش‌های کودک و نوجوان و نمایشگاه هوش مصنوعی و مباحث دانش بنیان اشاره کرد.