جمعه 13 مهر 1403

مراسم تحلیف شوراهای اسلامی استان زنجان در 21 شهر برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مراسم تحلیف شوراهای اسلامی استان زنجان در 21 شهر برگزار می‌شود

علی محمودی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان گفت: مراسم تحلیف شوراهای اسلامی استان زنجان در 21 شهر استان امروز و فردا برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراسم تحلیف شوراهای اسلامی استان زنجان در 21 شهر استان طی امروز و فردا و با ریاست سنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تحلیف شورای اسلامی شهرستان ابهر امروز برگزار می‌شود، افزود: مابقی مراسم‌ها نیز طی فردا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار می‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: این مراسم با دعوت فرماندار در فرمانداری از ساعت 9 صبح در زنجان آغاز و در دو شهر نیک‌پی و ارمغانخانه نیز با حضور نمایندگان فرماندار این مراسم برگزار می‌شود. محمودی ادامه داد: پس از برگزاری مراسم تحلیف و هئیت رئیسه سال اول شوراهای اسلامی از سوی اعضای شوراها انتخاب می‌شوند. مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی تا یک ماه آینده باید شهردار منتخب شورا را معرفی کنند، افزود: رزومه افراد به شورا اعلام و شورا بر اساس رزومه افراد در خصوص انتخاب شهردار تصمیم‌گیری می‌کند. انتهای پیام /