یک‌شنبه 15 مهر 1403

مراسم تقدیر از بانوان کارمند حوزه ریاست دانشگاه آزاد برگزار شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مراسم تقدیر از بانوان کارمند حوزه ریاست دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به مناسبت گرامیداشت روز زن، مراسم تقدیر از بانوان کارمند حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با حضو علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، مدیران کل و بانوان کارمند شاغل در این حوزه برگزار شد.

سروری مجد در این مراسم با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر، گفت: این بانوی بزرگوار کامل ترین، جامع ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان جهان است که لازم است همه افراد به ویژه زنان در همه امور زندگی شخصی و اجتماعی خود از ایشان درس بگیرند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای شخصیت بی نظیر، ممتاز و برجسته ای در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی بودند و تمام وظایف خود را اعم از همسری، مادری و فرزندی به نحو شایسته و مطلوبی انجام دادند.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه «تلاش در تولید، قناعت در مصرف» بخش مهمی از زندگی حضرت زهرا (س) را در برگرفته بود، افزود: این شخصیت بزرگوار دوران بسیار سخت مدینه را با تلاش در تولید و قناعت در مصرف به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و در برابر سختی ها و فشارهای زندگی صبر و مقاومت را در پیش گرفت.

سروری مجد با اشاره به اینکه بیشتر بانوان در مسأله پوشش و حجاب حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار می دهند، افزود: باید در نظر داشته باشیم که ایشان نه تنها در حجاب و عفاف، بلکه در تمامی ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی الگو هستند و بانوان باید ایشان را در همه جنبه های زندگی الگوی خویش قرار دهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حضور بانوان کارمند در حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی که از حساس ترین بخشهای این دانشگاه است، بسیار جدی و مؤثر است، گفت: نقش بانوان در این حوزه بسیار کلیدی و حساس است و بنده از تلاش های خستگی ناپذیر، اهتمام و دلسوزی آنها در ساعات اداری و غیراداری تشکر می کنم.

سروری مجد در پایان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تمام تلاش خود را در راستای حمایت از حضور جدی و مؤثر بانوان در صحنه های مختلف اجتماع به کار می گیرد و به دنبال تسهیل سازی امور است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانشگاهیان

دانشگاه آزاد اسلامی

حضرت فاطمه زهرا (س) این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
مراسم تقدیر از بانوان کارمند حوزه ریاست دانشگاه آزاد برگزار شد 2
مراسم تقدیر از بانوان کارمند حوزه ریاست دانشگاه آزاد برگزار شد 3