شنبه 8 اردیبهشت 1403

مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، این مراسم معنوی از ساعت 22 با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت 23:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌وسوم) ادامه پیدا می‌کند. مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، این مراسم معنوی از ساعت 22 با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت 23:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌وسوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران با نوای حاج مرتضی طاهری و کربلایی حامد فراهانی از ساعت 00:20 بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت 1 بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌ویکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

حضور در مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.