یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مراسم «نسل قاسم» برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مراسم «نسل قاسم» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و یارانش، تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران با عنوان «نسل قاسم» از امروز شنبه هفتم مرداد به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود. در این تجمع که از یازدهم محرم به مدت شش شب برگزار می‌شود، نوجوانان با اجرای نمایش و خوانش سرود به عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) می‌پردازند. همچنین...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و یارانش، تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران با عنوان «نسل قاسم» از امروز شنبه هفتم مرداد به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود.

در این تجمع که از یازدهم محرم به مدت شش شب برگزار می‌شود، نوجوانان با اجرای نمایش و خوانش سرود به عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) می‌پردازند. همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی نریمان پناهی، حاج امیر عباسی، حاج موسی رضایی، سید وحید مصطفوی، کربلایی محسن عراقی، محمد اسدالهی و سید محمدرضا نوشه‌ور به مدح اهل بیت (ع) می‌پردازند.

مراسم دمام زنی و نمایش آئینی توسط هنرمندان نیز اجرا می‌شود. همچنین غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های متعددی همچون ایستگاه چهار پایه‌خوانی، ایستگاه روضه خانگی و ایستگاه پذیرایی در این مراسم برقرار است.

این برنامه هر شب از ساعت 20 تا 23 در مسجد کمیل واقع در بوستان رازی برگزار می‌شود.