چهارشنبه 6 تیر 1403

مربی تیم ملی: از بردن آمریکا ناامید نیستیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مربی تیم ملی: از بردن آمریکا ناامید نیستیم!

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکا یک‌سری تغییرات انجام داده است و با سه دریافت‌کننده و سه قطر پاسور مقابل ایران ظاهر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مردان والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2024 به ترتیب به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهند رفت و در اولین دیدار خود از ساعت 14:30 روز چهارشنبه 30 خرداد برابر آمریکا به میدان می‌ر‌وند.

تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 29 خرداد) آخرین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات انجام داد و مربی تیم ملی پس از این تمرین درباره رویارویی با آمریکا اظهار داشت: بچه‌ها امروز تمرینی خیلی خوب، شاداب و باروحیه قبل از بازی با آمریکا در سالن اصلی مسابقات انجام دادند.

عبدالرضا علیزاده تصریح کرد: آمریکا یک‌سری تغییرات انجام داده است و با سه دریافت‌کننده و سه قطر پاسور مقابل ایران ظاهر خواهد شد. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب انجام دهیم و برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد کیفیت سالن اصلی مسابقات گفت: یکی از بهترین سالن‌های جهان است و کیفیت بالایی دارد. شنیده‌ایم تماشاگران زیادی هم به سالن می‌آیند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که امید به برد آمریکا دارند، بیان کرد: ناامید نیستیم. به قصد برد به زمین می‌رویم و با تمام وجودمان بازی می‌کنیم.