یک‌شنبه 15 مهر 1403

مربی تیم ملی والیبال ایران از سمت خود استعفا داد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مربی تیم ملی والیبال ایران از سمت خود استعفا داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها برگزار شد و در نهایت این جلسه بدون خروجی مشخصی به کار خود خاتمه داد. با این حال وحید مرادی شب گذشته در گفت‌وگویی مدعی شد که تغییراتی در کادر فنی تیم ملی اعمال خواهد شد. در همین راستا امروز محمود افشاردوست، مربی تیم ملی والیبال با انتشار استوری در صفحه شخصی...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها برگزار شد و در نهایت این جلسه بدون خروجی مشخصی به کار خود خاتمه داد.

با این حال وحید مرادی شب گذشته در گفت‌وگویی مدعی شد که تغییراتی در کادر فنی تیم ملی اعمال خواهد شد. در همین راستا امروز محمود افشاردوست، مربی تیم ملی والیبال با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از سمتش کناره‌گیری کرد.

افشاردوست این‌چنین نوشت: «سلام، ضمن تشکر از سرمربی و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون که فرصت کار در تیم ملی را بریم مهیا کردند و تشکر از همه دوستان و در ادامه استوری چند روز قبل از همین جا اعلام می‌کنم بخاطر شرایط کاری و شخصی امکان ادامه فعالیت در تیم ملی بزرگسالان را ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت در مسابقات آتی را دارم».

باید دید واکنش بهروز عطایی به این جا به جایی چه خواهد بود و آیا با این جا به جایی ها موافقت خواهد کرد یا که خیر. کمتر از یک ماه دیگر به آغاز جام ملتهای آسیا در ارومیه باقی مانده و باید هرچه سریعتر تکلیف کادر فنی مشخص شود تا عطایی با خیال راحت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام /

مربی تیم ملی والیبال ایران از سمت خود استعفا داد 2