جمعه 28 اردیبهشت 1403

مردم با هوشمندی و با حمایت از سپاه به دشمنان پاسخ مناسبی دادند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مردم با هوشمندی و با حمایت از سپاه به دشمنان پاسخ مناسبی دادند

سردار شریف گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر و فشار رسانه‌ای دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن، مردم باز هم دشمن را ناامید کردند.

سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر و فشار رسانه‌ای دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی روز 22بهمن، مردم باز هم دشمن را ناامید کردند.

سخنگوی ارشد سپاه افزود: جنگ ترکیبی همه‌جانبه دشمن با برجسته‌سازی مشکلات معیشتی، مردم را به عدم حضور در راهپیمایی روز 22بهمن تشویق کرد، اما مردم ما همواره منویات رهبری را سرلوحه خودشان قرار دادند و امسال ما در سراسر کشور یک افزایش جمعیتی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمن برای سیاه‌نمایی علیه سپاه اضافه کرد: یکی از محور‌هایی که به صورت جدی دشمن پیگیری می‌کرد موضوع تحریم سپاه و گذاشتن نام سپاه در گروهک‌های تروریستی بود و به همین دلیل مردم با در دست داشتن پرچم سپاه همدلی خود با سپاه را نشان دادند.

سردار شریف با تاکید بر خدمات سپاه در سال‌های پس از جنگ ادامه داد: سپاه در این 44 سال گذشته همواره در کنار مردم بود و هست، مردم هم با هوشمندی با حمایت از سپاه به دشمن پاسخ دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی