جمعه 31 فروردین 1403

تحریم سپاه پاسداران

تحریم سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاردار سفارت کشورمان در لندن ادعای نخ‌نما و بی‌اساس نشریه زرد دیلی‌میل انگلیس را درباره عملیات جاسوسی عناصر وابسته به سپاه در خاک این کشور را رد کرد ، سید مهدی حسینی متین روز شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، گزارش ادعایی این نشریه را مشابه فیلم‌های هالیوودی توصیف و آن را مردود اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاردار سفارت کشورمان در لندن ادعای نخ‌نما و بی‌اساس نشریه زرد دیلی‌میل انگلیس را درباره عملیات جاسوسی عناصر وابسته به سپاه در خاک این کشور را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاردار سفارت کشورمان در لندن ادعای نخ‌نما و بی‌اساس نشریه زرد دیلی‌میل انگلیس را درباره عملیات جاسوسی عناصر وابسته به سپاه در خاک این کشور را رد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در روایت آخرین نشست سازمان ملل در سال 1398 که ایران تحت شدیدترین تحریم های آمریکا قرار داشت، از هزینه دادن برای رفع تحریم ها به نفع مردم گفته و اینکه حاضر بوده قربانی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بن سلمان، ولی‌عهد سعودی گفت: اگر ایران بخواهد سلاح هسته‌ای به دست بیاورد، ما هم باید آن را در اختیار داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتراضات و اغتشاشات مهرماه 1401 بهار اپوزیسیون بود؛ اپوزیسیونی که تلاش داشت با موج سازی و موج سواری ورق را به نفع خود برگرداند، اما شرایط این بار هم مثل همیشه آنگونه که آنها فکر می‌کردند پیش نرفت. اپوزیسیونی متشکل از سلطنت طلبان، تجزیه طلبان، گروه‌هایی باسابقه تروریستی علیه هم وطنان (منافقین)، جمهوری خواهان و دسته جدیدی به نام اپوزیسیون کاسب کار...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سال از مرگ غم انگیز مهسا امینی گذشت و علی‌رغم پرداخت هزینه‌های زیاد، کشور به توفیقات امید بخش اقتصادی و بین‌المللی رسیده و آتش فتنه، مخالفین را به خاکریزهای خودشان برگرداند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جیمز کلورلی»، وزیر خارجه انگلیس در جریان گفتگو با هفته‌نامه صهیونیستی «جوییش کرونیکل» با اشاره به فهرست تروریستی انگلیس باردیگر اعلام کرد که هنوز به نفع لندن نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد. وزیر خارجه انگلیس همزمان مدعی شد که انگلیس و متحدان اروپایی همواره «تحریم سپاه پاسداران و تروریستی خواندن...

وب‌گاه مشرق نیوز

در شکل‌گیری ناآرامی‌هایی که از اواخر شهریورماه پارسال به راه افتاد و سپس به اغتشاش تبدیل شد، رسانه‌های خارجی به ویژه اتاق‌های فکر غربی نقش قابل توجهی داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا در حال حاضر در مذاکرات فعال با ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: یک مقام ارشد شورای امنیت ملی کاخ سفید با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به رونمایی از تازه‌ترین دستاورد موشکی ایران واکنش نشان داد. جان‌کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره سیاست‌های دولت بایدن در قبال پیشرفت‌های برنامه موشکی ایران و ارزیابی آن درباره رونمایی از موشک فتاح، اولین موشک هایپرسونیک ساخت ایران گفت: «دولت بایدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در یادداشتی توصیه هایی به ابراهیم رئیسی و تیمش ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان اروپا برای ادامه یافتن مذاکرات پیرامون پیوستن صربستان به اتحادیه اروپا، این شرط را گذاشت که صربستان به تحریم‌ها علیه روسیه بپیوندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان پارلمان سوئد در ادامه تلاش‌ها برای احیای طرح شکست خورده غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا رای مثبت داد.