پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

مردم بخش کجور نگران تامین گاز نباشند / خسارت آبگرفتگی به 100 واحد مسکونی نوشهر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مردم بخش کجور نگران تامین گاز نباشند / خسارت آبگرفتگی به 100 واحد مسکونی نوشهر

سعید یزدانی از اعلام تمام دستگاه های اجرایی نوشهر خبر داد و گفت: مردم بخش کجور خیالشان از بابت تامین گاز مصرف خانگی آنان راحت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید یزدانی در گفت و گو با بلاغ بیان آماده باش و آمادگی کامل تمام دستگاه های اجرایی اظهار کرد: باتوجه به پایدار شدن وضعیت شهرستان نوشهر به لحاظ بارندگی و آبگرفتگی معابر و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ستاد بحران شهرستان در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر هیچ مشکلی جان و مال مردم را تهدید نمی کند. وی بیان کرد: همچنان باید نظارت بر تمامی نقاط حادثه خیز شهرستان، ادامه داشته باشد و در سیستم مدیریت بحران باید بدبین بود، چون یک اشتباه ساده در مواقع بحرانی می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد و نباید به سادگی از این موضوع عبور کرد. فرماندار نوشهر با اشاره به گازرسانی به بخش کجور افزود: علیرغم بسته شدن جاده های مواصلاتی به بخش کجور از سمت آزادراه و جاده قدیم بواسطه جاری شدن سیل، با تلاشهای نیروهای راهداری و پلیس راه و اداره گاز خودروی حمل گاز به سمت کجور حرکت کرد و در حال حاضر مشکلی از این نظر وجود ندارد و مردم بخش کجور خیالشان از بابت تامین گاز مصرف خانگی آنان راحت باشد.

این مسئول ادامه داد: در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل حوالی ساعت سه بامداد امروز تاکنون تعداد100 واحد مسکونی نقاط روستایی و شهری این شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شده است. فرماندار نوشهر افزود: این بناهای مسکونی در نقاط روستایی و شهری مزگا، حوضکتی، مزگا، بهجت آباد هلستان شناسایی شده اند که خسارتی هم به لوازم زندگی و بخشی از بناهای مسکونی وارد شده است. یزدانی تصریح کرد: سیل همچنین سبب تخریب خیابان نیما یوشیج، پل آهنی کرکرودسر و نیز از بین رفتن 50 متر از دیواره حفاظتی رودخانه "کهکرود " که از روستای کوشکسرا می گذرد، شده است. انتهای پیام /