دوشنبه 11 تیر 1403

مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند

سیدعباس جوهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری تهران ضمن اعلام تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت 20 اظهار کرد: از همه مردم استان تهران می‌خواهیم در ساعاتی که انتخابات تمدید شده در صورتی که قصد شرکت در این آزمون سیاسی را دارند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در ساعات اولیه آغاز فرآیند انتخابات شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای بودیم، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شعب و اطراف آن با تلفن 45500 تماس بگیرند و تخلفات را مطرح کنند.

جوهری اضافه کرد: انتخابات در استان تهران راس ساعت هشت صبح آغاز شده و تاکنون در امنیت کامل در حال برگزاری است و امیدواریم در فرصت باقیمانده شاهد حضور باشکوه‌تر مردم در شعب اخذ رای باشیم.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود 6 هزار و 700 شعبه اخذ رای پایتخت و دیگر مناطق استان تهران نیز آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران پیشتر با بیان اینکه در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 10 میلیون و 199 هزار و 742 نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: طبق قانون، 10 ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا 18 عصر فرصت برای رای دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری