دوشنبه 16 مهر 1403

مرکز اسناد سازمان مدیریت خراسان شمالی با 15 هزار جلد کتاب افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرکز اسناد سازمان مدیریت خراسان شمالی با 15 هزار جلد کتاب افتتاح شد

بجنورد - ایرنا - کتابخانه و مرکز اسناد سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با 15 هزار و 877 جلد کتاب برای بهره برداری عموم به خصوص کارشناسان و اساتید دانشگاهی و دانشجویان امروز دوشنبه افتتاح شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی گفت: کتابخانه و مرکز اسناد سازمان مدیریت این استان با 15 هزار و 877 جلد کتاب با محتوای آمار، اقتصاد، مدیریت، برنامه ریزی و صنعت است که می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

حسن پارسی پور روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این کتابخانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:: همچنین تعداد 210 طرح پژوهشی از پژوهش‌های انجام شده استانی و مجموع 353 پایان نامه دانشجویی یکهزار و 308 کتاب مرجع و 122 عنوان نشریه و مجلات مختلف به همراه انتشارات سازمان برنامه و بودجه کشور در زمینه های نشریات نظام فنی و اجرایی، برنامه های توسعه ای و مطالعات آمایش کشور و استان و قوانین بودجه سنواتی در مخزن این کتابخانه موجود است.

وی جامعه هدف استفاده کنندگان از کتابخانه و مرکز اسناد سازمان مدیریت و برنامه ریزی را کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی، پژوهشگران و محققین استان، اساتید دانشگاه ها و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان اعلام کرد. رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به تخصیص یک درصد از اعتبار استانی برای طرح های پژوهشی گفت: در سال گذشته هفت طرح پژوهشی با اعتبار چهار میلیارد و 70 میلیون ریال برای 14 طرح پژوهشی ابلاغ شد.

*س_برچسب‌ها_س*