دوشنبه 23 مهر 1403

مریم رجوی از رابطه جنسی با مسعود تا رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مریم رجوی از رابطه جنسی با مسعود تا رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت!

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_محمد فخرا؛ وحید خضاب تاریخ پژوه و نویسنده در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به بهانه رئیس‌جمهور خواندن مریم رجوی توسط مایک پمپئو از سوابق سازمان مجاهدین خلق گفت: مصطفی خدابنده از نیروهای باسابقه‌ی و سازمان سرتیم حفاظت رجوی در کتاب تهران تا تیرانا خاطرات خود را منتشر کرده که اطلاعات خوبی در دسترس می‌گذارد. در این کتاب ماجرای رسوایی جنسی مریم و مسعود رجوی روایت شده...

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_محمد فخرا؛ وحید خضاب تاریخ پژوه و نویسنده در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به بهانه رئیس‌جمهور خواندن مریم رجوی توسط مایک پمپئو از سوابق سازمان مجاهدین خلق گفت: مصطفی خدابنده از نیروهای باسابقه‌ی و سازمان سرتیم حفاظت رجوی در کتاب تهران تا تیرانا خاطرات خود را منتشر کرده که اطلاعات خوبی در دسترس می‌گذارد. در این کتاب ماجرای رسوایی جنسی مریم و مسعود رجوی روایت شده است. دادگاه درونی برای این رسوایی برگزار شد که آن مقدمه‌ای برای قدم اول فرقه شدن سازمان منافقین بود.

نویسنده کتاب مروری بر تاریخچه و تفکرات سازمان مجاهدین خلق در ادامه گفت: در سال هفتاد و دو فاز جدید سازمان مجاهدین خلق شروع شد. اعلام کردند که ما رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت خواهیم داشت. کمی بعد تقریبا تمام اعضای این شورا از آن جدا شدند من جمله بنی صدر. اما مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب این شورا ماند. در محافل خصوصی خود او می‌گفت نمی‌خواهم مسخره شوم. چون می‌دانست که رئیس‌جمهور خواندن او مورد تمسخر مردم قرار می‌گیرد.