جمعه 14 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه امواج شبهه در گفت‌وگو با دکتر نسرین فرزاد (عضو هیئت علمی دانشگاه) و فرهاد پاشاوند (کارشناس و فعال رسانه) به بررسی تلاش رسانه‌های بیگانه برای استحاله الگو زن مسلمان ایرانی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی فردا آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، فردا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار می‌شود. گروهک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق (معروف به منافقین) از روز سه شنبه 28 فروردین ماه سال جاری از سر گرفته می‌شود. تاکنون 10 جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست حجت الاسلام دهقانی برگزار شده است. این پرونده 104 متهم حقیقی و یک متهم حقوقی (تشکیلات گروهک منافقین) را دارد. مسعود رجوی، مریم قجر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حرز امام جواد علیه السلام در واقع یک دعا می باشد که از امام جواد علیه السلام به شیعیان رسیده است و در طول قرن ها توسط علما به شیعیان سفارش شده و متن این دعا معروف می باشد که در اکثر منابع و متون دینی یافت می شود، این حرز به نوعی افرادی را که آن را دارند سپر بلا می باشد و دعایی از که در معانی آن خواص بسیاری استخراج شده البته توصیه نیز شده است که آن را همراه داشته باشید. حرز امام جواد...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان تروریستی منافقین با فرقه‌گرایی شدید خود نه تنها نسبت به دیگران اقدامات ضدبشری انجام داد بلکه اعضای خود را نیز از طبیعی‌ترین شرایط زندگی محروم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاطمه بنی جمالی متهم ردیف 62 پرونده در دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ 21 آذر 1402 برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دادگاه رسیدگی به جنایات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در تهران آغاز گردید. اقدامی که با واکنش مثبت جامعه همراه بوده و بسیاری از مردم کشورمان ضمن حمایت از برگزاری این دادگاه خواستار اشد مجازات برای 104 متهم پرونده مذکور شده اند. با عزم جدی قوه قضاییه در سال 1402 ده جلسه دادگاه برگزار گردیده...

وب‌گاه مشرق نیوز

جبهه دشمن از ماه‌های گذشته توپ‌خانه‌های خود را به سمت انتخابات اسفند 1402 نشانه گرفت و تا آخرین لحظات مشغول بمباران تبلیغاتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. اراذل و اوباش مسلح تهرانپارس دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای دو نفر زنده یا مرده مسعود رجوی هیچ فرقی نداشت، یکی ترکی فیصل که قرار بود مسئولیت امور هماهنگی منافقین با استخبارات سعودی را بر عهده بگیرد و دیگری مریم رجوی!

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار تصاویری از افراد بی حجاب در راپیمایی 22 بهمن سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت کانادا به گروهک تروریستی منافقین مجوز داده که مراسمی را در شهر «ونکوور» برگزار کند. منافقین نیز هواداران اجاره‌ای خود را از سراسر آمریکا و اروپا جهت شرکت در این مراسم به صف کرده‌اند.