جمعه 28 اردیبهشت 1403

مسابقه برای شاگردان فکری نفسگیر شد؛/ سپیدرود پیوس و یک نبرد دیگر با تیم لیگ برتری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مسابقه برای شاگردان فکری نفسگیر شد؛/ سپیدرود پیوس و یک نبرد دیگر با تیم لیگ برتری

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه اکباتان تهران برابر تیم لیگ برتری هوادار به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 16:30 دقیقه عصر روز دوشنبه بیستم شهریورماه دو تیم هوادار تهران و سپیدرود رشت در زمین شماره دو اکباتان تهران به مصاف هم رفتند و در حالی که سپیدرود تا دقیقه 83 یک بر صفر از حریف لیگ برتری خود پیش بود در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم هوادار با ترکیب کامل خود در این بازی برابر سپیدرود قرار گرفته بود تا در تعطیلی لیگ بتواند بازیکنان خود را آماده نگه دارد و نیمه نخست این مسابقه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم سپیدرود در دقیقه 70 با شوت سر ضرب عرفان شمخالی مهاجم 23 ساله خود از حریف پیش افتاد و در دقیقه 83 تیم هوادار توانست مسابقه را به تساوی بکشاند.

در این دیدار دوستانه که دو اخراجی به همراه داشت، شاگردان فرشاد پیوس یک فوتبال خوب را در هر دو نیمه ارائه کردند و برابر حریف لیگ برتری سرسخت خود به تساوی رضایت دادند.

این مسابقه سومین بازی تدارکاتی پیش فصل سرخ پوشان رشتی بود و قبل از این سپیدرود موفق شده بود تا در رشت برابر تیم لیگ یکی شهرداری آستارا به برتری یک بر صفر برسد و در تهران با نتیجه سه بر یک مسابقه را به پرسپولیس واگذار کند.

سپیدرودی ها که اردوی یک هفته ای را در تهران برگزار کرده بودند پس از این مسابقه به اردوی خود در تهران پایان دادند تا پس از چند روز استراحت تمرینات خود را آخر هفته زیر نظر فرشاد پیوس در رشت پیگیری کنند.

هوادار تهران نیز که شروع خوبی در لیگ برتر داشته‌اتد خود را آماده مصاف سخت با تراکتور در هفته پنجم می‌کنند.

مسابقه برای شاگردان فکری نفسگیر شد؛/ سپیدرود پیوس و یک نبرد دیگر با تیم لیگ برتری 2
مسابقه برای شاگردان فکری نفسگیر شد؛/ سپیدرود پیوس و یک نبرد دیگر با تیم لیگ برتری 3
مسابقه برای شاگردان فکری نفسگیر شد؛/ سپیدرود پیوس و یک نبرد دیگر با تیم لیگ برتری 4