سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

«مساکنی» و «بن عطیه» از الدحیل جدا می‌شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
«مساکنی» و «بن عطیه» از الدحیل جدا می‌شوند

تهران - ایرنا - بنابر اعلام روزنامه‌های قطری جدایی دو بازیکن تونسی و مراکشی تیم فوتبال الدحیل قطعی شد.

به گزارش ایرنا، روزنامه الوطن قطر نوشت: باشگاه الدحیل بدنبال تغییر در فهرست بازیکنان خارجی در نقل‌وانتقالات زمستانی است تا در مسیر درستی برای حضور تاریخی در در جام جهانی باشگاه‌ها به میزبانی قطر قرار بگیرد. جدایی 2 لژیونر سرشناس الدحیل شامل یوسف المساکنی (تونس) و مهدی بن‌عطیه (مراکش) قطعی شده است.

روزنامه الرایه نیز نوشت: در برنامه‌های صبری لاموشی سرمربی فرانسوی الدحیل سوف المساکنی بازیکن تونسی جایی ندارد و در تعطیلات ژانویه از این تیم جدا خواهد شد. همچنین مهدی بن عطیه بازیکن سابق یوونتوس پیشنهاداتی از لیگ ترکیه دریافت کرده و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی نتوانسته به الدحیل کمک کند و به همین دلیل دومین بازیکنی است که در ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.

الدحیل به عنوان نماینده قطر برای تقویت تیم تلاش زیادی می‌کند و حضور شایسته ای در این بازی ها خواهد داشت. با همه این تغییرات به نظر می‌رسد که رامین رضاییان از بازیکنان ثابت و مورد اعتماد صبری لاموشی در سال آینده میلادی شانس حضور در جام باشگاه‌های جهان را پیدا خواهد کرد.

رضاییان در شهریور امسال با عقد قراردادی 2 ساله به الدحیل قطر ملحق شد. وی پیش از آن لیگ ستارگان قطر عملکرد درخشانی در تیم الشحانیه داشت.

*س_برچسب‌ها_س*