چهارشنبه 13 تیر 1403

مسعود پزشکیان: اکثر قدرت دست یک گروه خاص است / به فکر مردم بودن به شعار نیست + فیلم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مسعود پزشکیان: اکثر قدرت دست یک گروه خاص است / به فکر مردم بودن به شعار نیست + فیلم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به من می گفتند منافق هستی و مرگ بر منافق، من منافق هستم؟ اینگونه تهمت ها یک دعوای درون گروهی است.

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در مناظره اول گفت: آنچه آقای دکتر درباره رسانه ها فرمودند اگر من می آوردم سه چهار برابر این حجمی بود که ایشان نشان دادند. به من می گفتند منافق هستی و مرگ بر منافق، من منافق هستم؟ اینگونه تهمت ها یک دعوای درون گروهی است و آن ها که نیامدند رای بدهند نگران پول نیستند. همان آدم هایی که الان پشتوانه انقلاب هستند نیامدند.

او افزود: ما درباره بهداشت و درمان چهار دوره است که برنامه می نویسیم اما اجرا نمی کنند. در این برنامه قرار نیست آدمی در هیچ نقطه از کشور بدون خدمت بماند اما می ماند، چه کسی باید این کار را درست کند؟ مجری است. وقتی قدرت ها برای خود سفره دیگر پهن کردند و برای مردم سفره دیگری پهن کردند، مردم این را می بینند و ما را باور نمی کنند. مشکل مجریانی هستند که باید اراده داشته باشند و عزم و اراده برای حل مشکل داشته باشند. آدم های خود را استخدام نکنند بلکه به سراغ آدم هایی بروند که تخصص دارند. اگر من سنی باشم و در این مملکت توان علمی داشته باشم حق داریم در جایگاه در شان خودم قرار بگیرم؟ ما این کار را نمی کنیم و در رده های بالا از تنوع جامعه چیزی مشاهده نمی کنیم و اکثر قدرت دست یک گروه خاص است. به فکر مردم بودن تنها در شعار نیست و ما اگر بخواهیم مشارکت را ایجاد کنیم مردم باید باور کنند. من سر همان سفره ای خواهم نشست که او خواهد نشست. من و قوم و خویشم همانگونه استخدام خواهند شد که او استخدام می شود.

ما خواص هستیم و مردم سفره دیگری برای خود دارند. آن وقت می گوییم فقرا مشکل دیگری دارند. این برنامه هایی که در مناظره ها نشان دادند هم خلاف آنچه واقعیت است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.